Zdravlje
KOD NESANICE

U hladnijoj sobi bolje je spavati
Objavljeno 23. studenog, 2020.
Temperatura od 18 °C može značiti razliku između lošeg i mirnog sna, tvrde znanstvenici.

Spavanje u hladnijoj sobi pomaže da ostanemo svježi i izgledamo mlađe. Spavanje u sobi na nižoj temperaturi potiče proizvodnju melatonina koji se naziva i tjelesnim hormonom spavanja. Također je antioksidans, što znači da služi kao hormon protiv starenja tijela. Spavanje u hladnijoj sobi također bi moglo pomoći i u sprječavanju nesanice. Studije ističu da je nekoliko oblika nesanice zapravo povezano s višim tjelesnim temperaturama. Mnogi ljudi s nesanicom imaju poteškoće s regulacijom tjelesne temperature ograničavajući sposobnost gubitka topline. Veće temperature znače da tijelo oslobađa više hormona stresa zvanog kortizol. Hladnija soba može pomoći u održavanju razine kortizola, a to znači manje stresa i bolju kvalitetu sna.

Spavanje u hladnoj sobi može smanjiti rizik za razvoj metaboličkih bolesti poput dijabetesa, poboljšava razinu hormona rasta koji pomaže u prevenciji bolesti srca, depresije i pretilosti. Povišen melatonin također smanjuje rizik od Alzheimerove bolesti.

Kad smo u dubokom snu, naše tijelo obavlja ključne zadatke poput popravljanja stanica i konsolidacije memorije, ali nije u stanju regulirati tjelesnu temperaturu. Povišenje temperature može nas probuditi iz dubokog sna, pa boravak u hladnoj sobi osigurava bolje spavanje. Spavanje u hladnoj sobi može poboljšati i metabolizam tijela aktivirajući "smeđe masti" koje izgaraju kalorije iz tijela. Može pomoći u uklanjanju neželjenih masnoća iz tijela, što može rezultirati gubitkom kilograma. J.Kn.
Spavanje u hladnoj sobi poboljšava metabolizam aktivirajući “smeđe masti” koje izgaraju kalorije
Možda ste propustili...

SJEDILAČKI NAČIN ŽIVOTA

Lakše se debljamo

UNATOČ EPIDEMIOLOŠKOJ SITUACIJI

Važno je ostati aktivan

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA POKRETAČ I KOORDINATOR SPORTA I REKREACIJE

Rekreacija na otvorenom je procvjetala

2

STUDIJA PREVIŠE VJEŽBANJA NIJE ŠTETNO

Svaki je korak važan za poboljšanje zdravlja srca

3

KORONAVIRUS

Imunitet traje najmanjea pet mjeseci