Osijek
ZAVOD ZA STANOVANJE

Suvlasnici zgrada mogu ocijeniti izvođače radova
Objavljeno 16. srpnja, 2019.
Iz Zavoda pozivaju korisnike da ispune upitnik i time omoguće uvid u kvalitetu rada tvrtki

Na internetskoj stranici osječkog Zavoda za stanovanje sada je svim suvlasnicima zgrada pod upravljanjem Zavoda na raspolaganju izbornik pod nazivom "ocijenite izvođača radova" u sklopu čega je moguće učiniti baš ono što izbornik kazuje - Zavodu prenijeti svoje ne/zadovoljstvo tvrtkama s kojima su suvlasnici poslovali u bilo kojem smislu.

"Ovo je još jedan način da se otvorimo prema suvlasnicima i uspostavimo što bolju suradnju. Vaše mišljenje nam je važno i može utjecati na bolju kvalitetu usluga i radova - poruka je koju upućujemo na ovaj način svim suvlasnicima. Želimo se na ovaj način još više povezati sa suvlasnicima i pružiti im mogućnosti da nam izravno kažu ono što ih eventualno muči ili da pohvale rad izvođača. Tu valja napomenuti i da je sama ideja o pokretanju anekte došla od jedne predstavnice suvlasnika s kojom smo se susreli prilikom obilaska zgrada proljetos. Ističem i kako anketa nije javna te da ju slobodno mogu ispuniti svi koji su za to zainteresirani", kaže direktor Zavoda za stanovanje Bojan Bodražić.

Naime, ulaskom u izbornik korisnik najprije mora unijeti sve potrebne podatke vezano uz samu zgradu i radove na zgradi te s liste Zavoda izabrati jednog od stotinjak poslovnih subjekata koji preko Zavoda pružaju sve vrste usluga/radova u osječkim stambenim zgradama, odnosno koji sa Zavodom imaju potpisan ugovor o poslovno-tehničkoj suradnji. Također, ako poslovni subjekt za kojega osoba koja upitnik ispunjava nije na listi Zavoda, postoji opcija da ga upiše. Potom se daje jedna od četiri ponuđene opisne ocjene i potom se otvara prostor za obrazloženje ocjene.

“Pozivamo sve naše korisnike da ispune upitnik i time nam daju dodatni uvid u kvalitetu rada tvrtki s kojima imamo suradnju. Time će Zavod, s jedne strane, steći uvid o kredibilitetu tih tvrtki po obavljenom poslu, a s druge strane, ako postoji nezadovoljstvo obavljenim poslom, za korisnike usluge Zavod će kontaktirati poslovnog subjekta koji je eventualno dobio lošu ocjenu i otvoreno posredovati kako bi u budućnosti poboljšao svoju uslugu. Izravno ćemo vlasniku tvrtke prenijeti eventualne pritužbe na rad tvrtke i zatražiti očitovanje. Suvlasnici svih zgrada pod upravljanjem Zavoda zaslužuju kvalitetnu uslugu koju im osiguravamo preko natječaja”, kaže Bodražić uz napomenu kako se anketa može ispuniti za apsolutno sve obavljene radove bez obzira na to kada su obavljeni.

Ivana Solar
Zarobljeni na osmom katu
“Ovakav način komunikacije pruža mogućnosti suvlasnicima stambenih zgrada da Zavodu za stanovanje kao upravitelju svojih zgrade, i mimo predstavnika suvlasnika, ukažu na Zavodu neprijavljene radova od strane nepoznatih poslovnih subjekata. Takvi su slučajevi rijetkost, ali ih moramo nastojati iskorijeniti. Znalo se dogoditi da u zgradi stanari sami, mimo upravitelja i natječaja, ugovore određene poslove i onda zapadnu u probleme. Jednom je tako nekoliko starijih osoba ostalo zarobljeno na osmom katu zgrade jer je predstavnik suvlasnika mimo Zavoda ugovorio popravak dizala koji se potom odužio. Mi smo na kraju priskočili u pomoć i riješili problem, no takve situacije svakako treba izbjegavati”, kaže Bodražić.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike