Ekonomija
POSLOVANJE

Dinamičan rast prodaje preko dostave
Objavljeno 13. veljače, 2019.
U prvom kvartalu poslovne 2018./2019. prodaja METRO-a porasla je za 2,1 %, a kompanija bilježi i kontinuirani rast like-for-like prodaje, koja je u odnosu prema istom razdoblju prošle godine porasla za 2,3 %. Naveli su to iz te kompanije i dodali da se posebno ističe dinamičan rast od 9 % u segmentu prodaje preko dostave, koji je dosegnuo 1,4 milijarde eura te čini 18 % ukupnih prihoda kompanije. EBITDA u prvom kvartalu PG 2018./2019. (bez zarade od poslovanja s nekretninama) iznosi 470 milijuna eura. "Prodaja i prihodi METRO-a u prvome kvartalu tekuće poslovne godine u skladu su s očekivanjima. Poslovanje u Aziji, Istočnoj Europi i prodaja preko dostave nastavljaju se ubrzano razvijati, a vidljivi su i pozitivni rezultati pojačanog fokusa na HoReCa sektor i trgovce", naglasio je Olaf Koch, predsjednik Uprave tvrtke METRO AG. METRO nastavlja ulagati u digitalna rješenja za HoReCa kupce te je lansirao digitalnu platformu DISH, koju je u Hrvatskoj iskoristilo više od 1100 ugostitelja. Z.R.
Možda ste propustili...

DODIJELJENA ZLATNA KOŠARICA 2024. ZA NAJBOLJA OSTVARENJA

Podravka najbolji proizvođač

OD POČETKA TRAVNJA DO KRAJA LISTOPADA PLANIRANO OKO 758.000 LETOVA

Španjolski avioprijevoznici povećavaju kapacitete

Najčitanije iz rubrike