Magazin
TJEDNI OSVRT

Kome je još nogomet sporedna stvar?
Objavljeno 14. srpnja, 2018.

Znali smo to i prije, ali ponovimo. Kada je o Hrvatima i Hrvatskoj riječ, nogomet zasigurno nije "najvažnija sporedna stvar na svijetu". I ne samo zbog silovitog proboja u finale Svjetskog prvenstva, jer s nogometom se živjelo od prvoga dana, još od 15. lipnja, a još će se dugo. Rezultat hrvatske reprezentacije bit će krupnim slovima upisan u povijest, a i svaki od igrača na čelu sa sjajnim izbornikom Zlatkom Dalićem. Poniznim, poštenim i iskrenim trenerom, koji je to prema svemu sudeći prenio i na svoju ekipu. I neka su i on i svi igrači bar trenutačno najpopularniji u državi, popularniji konačno i od svih političara zajedno. Jer to su hrvatski ratnici, kao i njihov 12. igrač. Naravno, mislimo na sjajne navijače koji ni u trenucima kriza u redovima reprezentacije u nju nisu nimalo posumnjali. Konačno nam je netko užario srca i hvala im na tome, pa radilo se i o nogometu. Čak i onima koji i nisu neki nogometni fanovi, jer i njih je zahvatio crveno-bijeli optimizam.


Teško da je itko ikada Hrvatskoj napravio takvu promociju, osim Vatrenih ‘98. Sada će primjerice i uoči utakmice bahati Englezi konačno znati gdje je ta Hrvatska i to svi odreda, jer ipak je riječ o kolijevci nogometa. Čut će se o Hrvatskoj i diljem svijeta, jer nemala je stvar doći do finala Svjetskog prvenstva. Takvu promociju nismo mogli niti sanjati, i to u jeku turističke sezone, pa ako bude sreće rezultati će se tek vidjeti i idućih godina.
Pomogli su Vatreni i hrvatskom gospodarstvu, jer uoči i na dane utakmica uslijedila je prava eksplozija trošenja. Prema podacima Hrvatske gospodarske komore veća i od božićne. Sve u svemu ukupna potrošnja tijekom SP-a mogla bi porasti 15 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Jer kad igra Hrvatska, na bankomatima se diže do trideset posto više novca. Dakle, prodalo se robe i robe i to kako i priliči, u kockastim pakiranjima. Pitanje je koliko se samo pojelo primjerice grickalica poput čipsa, budući da su se proizvođači požalili da im je ponestalo krumpira, a pojelo se navodno i devet milijuna ćevapa. O ispijenom pivu da se i ne govori. Radi se o 12 tisuća hektolitara po utakmici. Prodaja televizora porasla je čak 400 posto.
Kao što vidimo, profitirali su svi, dućani, kladionice, kafići... Na krilima Vatrenih ruše se rekordi, nekima promet raste i 100 posto u odnosu na dane kada nema utakmica, gotovo kao u rastrošnom prosincu, a ima i onih trgovaca kojima su skladišta ostala prazna. Trošilo se i na suvenire, dresove..., naprosto hrvatska šahovnica zarazila je cijeli svijet.


Damir Gregorović
Možda ste propustili...

VOJNA POMOĆ UKRAJINI

Deset najvećih podupiratelja

NEOVISNO O IZBORNIM REZULTATIMA, KAMPANJA JE POSTIGLA SVOJ EFEKT VELIKOM IZLAZNOŠĆU

Gabrijela Kišiček: Isključivost nije vrlina političke retorike

Najčitanije iz rubrike