Osijek
JOŠ JEDNA DIONICA ZAVRŠENA

Od poslijepodne se ponovno vozi raskrižjem kod GISKO-a
Objavljeno 28. ožujka, 2024.
Idućeg tjedna normalno će se voziti i raskrižjem Europske avenije i Trpimirove

U četvrtak (28. ožujka) poslijepodne ponovno se u redovito prometovanje vraća raskrižje Europske avenije, Radićeve i Henglove. U tjednu poslije Uskrsa bit će uklonjen i privremeni kružni tok na raskrižju Europske avenije, Trpimirove i Hadrijanove i ondje se vraća regulacija semaforima. Dovršavaju se, naime, nove dionice na rekonstrukciji tramvajske pruge.



Rekonstrukcija parkinga


U društvu Gorana Pajnića, direktora GPP-a, posljednje radne operacije na raskrižju kod GISKO-a obišao je u srijedu gradonačelnik Ivan Radić.

- Projekt je ovo koji u posljednje dvije godine realiziramo na području našeg grada, a rok je njegova dovršetka do kraja ove godine. Sa zadovoljstvom možemo reći kako radovi napreduju planiranom dinamikom. Zahvaljujem našim sugrađanima na strpljenju, jer kao što sam to već nekoliko puta rekao, ne radimo ovo za danas, nego za generacije koje dolaze - rekao je Radić.

Pajnić je potvrdio kako se ovo raskrižje otvara u punom profilu, u svim smjerovima, u četvrtak poslijepodne, što znači da se i prometovanje autobusom ponovno vraća na stanicu kod GISKO-a i u nastavku Radićevom prema zapadu grada.

- Osim ove investicije uložen je dio sredstava u rekonstrukciju parkinga (sa sjeverne strane, uz secesijeki niz, nap. a.) u duljini od 250 metara. To nije dio našeg projekta, nego na inicijativu Grada Osijeka - izvijestio je Pajnić.

Pitali smo ga što dalje, kakva je planirana dinamika.

- U tjednu poslije Uskrsa bit će dovršeno i raskrižje Europske avenije, Trpimirova i Hadrijanove, što znači da uklanjamo privremeni kružni tok i vraća se uobičajena regulacija prometa semaforima. Istog dana otvaramo novu dionicu - u dužini od 370 metara - od tog raskrižja do raskrižja s Kuhačevom, ali s južne strane, tako da se neće ništa mijenjati u regulaciji prometa. Dakle, vraćamo se prema centru, što znači da ćemo ovu dionicu u gradskom središtu završiti do ljeta, najkasnije jeseni - rekao je Pajnić.

​Ukupna vrijednost ove investicija promjene tramvajske infrastrukture u cijelosti iznosi 35 milijuna eura, i to je priprema za dolazak novih niskopodnih tramvaja, koji će od ožujka iduće godine početi dolaziti u naš grad.

- Oni će podignuti razinu i usluge i sigurnosti. Deset je niskopodnih tramvaja, njihova je vrijednost 25 milijuna eura. I u ovom je projektu velik dio potrebnih sredstva povučen iz izvora EU fondova - podsjetio je Radić.

Nova remiza


Mi ćemo podsjetiti kako je u rujnu sa zagrebačkim Končarom potpisan ugovor o njihovoj proizvodnji. Prvi će tramvaj biti isporučen u ožujku iduće godine, a potom preostalih devet do rujna. Naznačeno je kako postoji mogućnost dodatnom aranžmana za još deset tramvaja.

​​Gradonačenik je u srijedu otkrio i nove planove, odnosno potvrdio ono što se ranije najavljivalo.

- Uskoro ćemo predstaviti idejno rješenje nove remize, planira se njezino preseljenje, kao i sjedišta GPP-a, na Zeleno polje - rekao je Radić. To će značiti i nove (kilo)metre tramvajske pruge u tom smjeru.

Dario Kuštro
Možda ste propustili...

BAUMIT LIFECHALLENGE: KATEGORIJA “ZAPANJUJUĆA STRUKTURA”

Gospodarski centar nominiran za najljepšu fasadu u Europi

ISUSOVAČKA KLASIČNA GIMNAZIJA

Promocija projekta Egipat

ECO CITY WASTE FEST

U Osijeku prvi Festival otpada

Najčitanije iz rubrike