Regija
4,2 MILIJUNA KUNA CIJENA JE RADOVA

Nakon šestomjesečne gradnje otvoren rotor na obilaznici kod Satnice
Objavljeno 19. svibnja, 2022.
Promet će se odvijati normalno pod privremenom gradilišnom regulacijom sve dok se ne ishodi uporabna dozvola, kažu u HC-u
ĐAKOVO - Nakon šestomjesečne gradnje, u srijedu, 18. svibnja, u promet je, na radost vozača, pušten kružni tok na križanju đakovačke obilaznice s pravcem za Satnicu Đakovačku.

Riječ je o novom prometnom, spasonosnom, rješenju na toj dosad crnoj točki đakovačke obilaznice, koja je uzela život više sudionika u prometu.

Cijena ista


Istom opasnošću prijetilo je i križanje obilaznice s pravcem za Selce Đakovačke, pa je struka i tu crnu točku odlučila otkloniti kružnim tokom, koji je izgrađen prvi, u ožujku. Gradnja dvaju rotora počela je u ljeto, u srpnju prošle godine, a dovršetak kružnog toka na obilaznici prema Satnici Đakovačkoj prvotno je bio najavljivan za sredinu travnja ove godine.

- Radovi na raskrižju državnih cesta oznaka DC7 i DC515 - prema Satnici Đakovačkoj i Našicama - dovršeni su. U tijeku je priprema prijave za tehnički pregled građevine, a promet će se odvijati normalno pod privremenom gradilišnom regulacijom sve dok se ne ishodi uporabna dozvola - ističu jučer u Hrvatskim cestama. Na naš upit o tome hoće li produženo vrijeme građenja kružnog toka utjecati na troškove, vrijednost investicije, u Cestama kažu kako produženo vrijeme gradnje nije utjecalo na ugovorene cijene, te da ukupna vrijednost iznosi 4.200.000 kuna. Završni obračun radova je u tijeku, dodaju u Cestama.

Dok je kružni tok prema Selcima Đakovačkim izgradila tvrtka Strabag, rotor na križanju obilaznice prema Satnici Đakovačkoj izgradila je tvrtka PZC Slavonski Brod. Vrijednost rekonstrukcije križanja obilaznice s pravcem prema Selcima je, dodaju u Hrvatskim cestama, 4.627.000 kuna.

Štrosmajerovac


Dok je trajala gradnja rotora na križanju obilaznice prema Satnici Đakovačkoj, na tom dijelu obilaznice vladala je posebna regulacija prometa; iz đakovačke Starčevićeve ulice direktno se na obilaznicu nije moglo, nego s drugih njezinih ulaza, a oko gradilišta su bili formirani posebni, privremeni, kamenom nasuti "bajpasi" kojima se "premošćivalo" gradilište i išlo dalje. No dio vozača za dolazak do Satnice, i to izbijanja u njezin sam centar, odlučivao se na nešto dalji put - preko Štrosmajerovca, izdvojenog dijela đakovačkog prigradskog naselja Kuševca, koji je posljednjih mjeseci tako postao - obilaznica obilaznici.

Bivša ekonomija, koja živi svoj život “po strani”, odjednom je prometno živnula, a mnogi Đakovčani tek su sada prošli tim krajem i uvjerili se u utihnulu svakodnevicu malobrojnih stanovnika te bivše ekonomije, kojom dominira ruševna zgrada nekadašnje farme muznih krava. Silom prilika, Štrosmajerovcem je proteklih mjeseci prošlo više vozila nego u cijeloj povijesti toga izdvojenog dijela Kuševca.

Suzana Župan
Rotor kod Dragotina nije u planu
Budući da se početkom godine na križanju đakovačke obilaznice s takozvanim Dragotinskim putom dogodila teška prometna nesreća, u kojoj su dva mladića izgubila život - jedan na mjestu nesreće, drugi je preminuo u KBC-u - a više ih je ozlijeđeno, Ceste smo pitali i hoće li taj dio obilaznice dobiti neko novo prometno rješenje.

”U vezi s pitanjem raskrižja državne ceste DC7 sa županijskom cestom ŽC4292 (prema naselju Dragotin), trenutno u planu Hrvatskih cesta za 2022. nisu predviđeni radovi na izgradnji rotora na tom dijelu”, odgovaraju iz HC-a.

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana