Ekonomija
PEVEX ANKETIRAO VIŠE OD 5000 KUPACA

Sve je veća pozornost kupaca na distanciranje
Objavljeno 3. prosinca, 2020.
Tijekom pete ankete, u studenome ove godine, ispitano je u svim Pevex prodajnim centrima 5010 kupaca, što je najviše do sada po pojedinačnoj anketi. Kako navode iz Pevexa u posljednjoj anketi, važnost mjere distanciranja i dezinfekcije ruku prilikom odabira trgovačkog centra (odgovori 4 i 5 na ljestvici zadovoljstva od 0 do 5) "skočila" je za pet postotnih bodova, sa 78 % na 83 %. Iz Pevexa podsjećaju da su u prethodnom, četvrtom valu anketiranja rezultati ankete o važnosti spomenute mjere skočili za šest postotnih bodova u odnosu prema trećem valu.


"Skok nakon dva vala (sa 72 % u trećem anketiranju na 83 % u petom) tako ukupno iznosi čak 11 postotnih bodova. Pitanje kupcima - o važnosti mjere distanciranja i dezinfekcije ruku nabolje odražava kompleksnost situacije jer, ako se prisjetimo, iz vala u val rezultati su pokazivali kako su kupcima sve važniji njihova sigurnost i zdravlje. U prvom i drugom valu, odgovori 4 + 5, o važnosti mjere distanciranja i dezinfekcije ruku, bili su na razini 64 %, u trećem spomenutih 72 %, u četvrtom 78 % te konačno u petom valu visokih 83 %", rezimirao je nakon analize Željko Radin, voditelj službe direktnog marketinga Pevexa.


Na pitanje zadovoljstva termalnim kamerama, odgovori 4 + 5, koji označavaju djelomično ili potpuno zadovoljstvo - zadržali su se na visokoj razini od 91 %. U četvrtom valu anketiranja bili su isto na visokoj razini od 90 %. Podsjetimo, Pevex je za uvođenje termalnih kamera u sve svoje prodajne centre dobio nagradu [3] Hrvatskog udruženja menadžera sigurnosti u listopadu ove godine. Na pitanje o zadovoljstvu s dezinfekcijom Pevex prodajnih prostora, kupci su za tri postotna boda zadovoljniji nego u prethodnom valu te rezultat iznosi za odgovore 4 + 5 također vrlo visokih 92 %. Z. Rupčić
U zaštitne mjere ove su godine uložili više od 2 milijuna kuna
Odaziv kupaca u petoj anketi bio je do sada najviši, s 5010 ispunjenih anketa tijekom višednevnog istraživanja. "Analizom ankete može se zaključiti kako su kupci sve zadovoljniji provođenjem Pevexovih preventivnih mjera iz mjeseca u mjesec, usporedno s pogoršanjem situacije oko pandemije. I nakon pete ankete možemo vidjeti da su kupci većinom zadovoljni postojećim mjerama, što pokazuje da smo sigurno mjesto kupnje. U zaštitne mjere ove smo godine uložili više od dva milijuna kuna, a nastavit će se ulagati i dalje", zaključio je Stojić.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike