Zdravlje
SAVJET

Kako spriječiti glavobolje izazvane vrućinom
Objavljeno 24. lipnja, 2019.
Smatra se da od 15 do 20 posto ljudi pati od glavobolja, trajno ili povremeno, s ponavljanjima. Glavobolje su najčešće u drugoj životnoj dobi, između 25. i 65. godine, te češće pogađaju žene. Također, češće su u urbanoj populaciji i u populaciji razvijenog svijeta te kod ljudi čije zanimanje zahtijeva boravak u zatvorenim prostorijama, s dugotrajnim sjedenjem, psihičkim naporom i koncentracijom. Mnogim ljudima puno Sunčeve svjetlosti može biti recept za glavobolju. Njemački institut za glavobolje, internet-platforma posvećena pružanju informacije oko toga problema, objavio je pet savjeta kako ih spriječiti.
Nosite sunčane naočale

Jaka Sunčeva svjetlost nadražuje moždane živce. To može prouzorčiti glavobolje, ali i biti okidač za migrene. Nošenje naočala stoga je preporučljivo. Također je važno nositi šešir ili kapu kako bi se zaštitile krvne žile i živci na čelu.

Voda i slane grickalice

Kada se znojimo, naše tijelo gubi tekućinu i važne minerale. Povećava se protok krvi u koži i smanjuje krvni tlak, izazivajući tako glavobolje u nekih ljudi. Također, kada je vruće, preporuča se ispijanje bar jedne litre više vode negoli je dnevno uobičajeno. Grickanje slane užine, poput štapića, pomaže u nadomjestku potrošenih minerala.

Aklimatiziranje

Velika temperaturna razlika između vanjskog zraka i onoga iz zatvorenih klimatiziranih prostora potencijalni je okidač za glavobolje. Ako je razlika veća od pet stupnjeva, preporuča se da odjenete dodatni sloj odjeće kako bi vam bilo toplo sve dok se vaše tijelo ne aklimatizira na niže temperature.

Manje parfema i mirisnih losiona

Mirise bolje osjetimo kada je vruće, stoga će ljudi koji pate od migrena biti dodatno osjetljivi na to. Imajte na umu i izaberite losione bez mirisa.

Sporije ispijajte hladne napitke

Nešto vrlo hladno u vašim ustima može biti zaslužno za takozvani brain freeze, ili sladolednu glavobolju. Stoga bi se hladna hrana i napitci trebali konzumirati sporije.J.Kn.
Možda ste propustili...

NIZ PROBLEMA POVEZANIH S NEKVALITETNIM SNOM MOŽE ZA TREĆINU POVEĆATI RAZINU STRESA

Odraslima u dobi između 18 i 65 godina preporučuje se sedam do devet sati sna

PLES,PJEVANJE I POSJET MUZEJIMA

Blagotvorni za fizičko i mentalno zdravlje

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

KOLIKO JE VREMENA POTREBNO ZA ODVIKAVANJE OD NEŽELJENIH NAVIKA?

Postoje i aplikacije koje bi vam mogle pomoći da stvorite novu naviku, ili da se odviknete od loše

2

UNOS VIŠE ČAJEVA I VODE POTPOMAŽE DETOKSIKACIJI ORGANIZMA

Otporniji na infekcije ako ojačate imunitet

3

ČVRSTE KOSTI POTREBNO JE ODRŽAVATI TIJEKOM ČITAVOG ŽIVOTA

Vježbanje može pomoći u izgradnji jakih kostiju