Mozaik
BOOKING.COM PROVEO ISTRAŽIVANJE

Modni turizam u porastu je i među Hrvatima
Objavljeno 12. prosinca, 2018.

Modni turizam je u porastu, a veza između putovanja i mode nadilazi odjeću koju nosimo na odmoru te se osjeća čak u izboru smještaja u kojem ćemo provesti slobodno vrijeme.

Suvremenim putnicima važno je da odsjednu u modernim objektima, no što to zapravo znači? Booking.com, svjetski predvodnik u povezivanju putnika s najvećim izborom nevjerojatnih smještajnih objekata, proveo je istraživanje na 21.500 svjetskih putnika, među kojima su i ispitanici iz Hrvatske, kako bi otkrio najvažnije kriterije pri izboru modernog smještaja za odmor.

Zanimanje putnika za kupnju i modu raste te čak 30 posto putnika iz Hrvatske bira odredište sukladno tim interesima. Na takvim putovanjima više od pola putnika traži dobru kulinarsku ponudu (51 %), dobar noćni život (45 %) i impresivnu arhitekturu (32 %). Dodatnu prednost na takvim putovanjima predstavljaju modno osviješteni lokalni stanovnici, jer dijelu putnika iz Hrvatske (24 %) pružaju inspiraciju za vlastite odjevne kombinacije, a prisutnost odredišta na društvenim mrežama određuje njegovu privlačnost za 17 posto ispitanika iz Hrvatske.

Što putnici traže u smještajnim objektima kada žele boraviti sa stilom? Istraživanje je pokazalo da 43 posto putnika iz Hrvatske traži objekte elegantnog interijera, smještene u blizini modernih kafića, restorana i zabavnih sadržaja (38 %), u sklopu kojih se nalaze infinity bazeni (25 %) i balkoni (30 %).

Kada je izbor smještajne jedinice u pitanju, više od pola ispitanika iz Hrvatske (62 %) smatra da je prekrasan pogled na more najvažniji faktor, iza čega slijede balkoni koji također pružaju prekrasan pogled (50 %) te pogled na lokalnu znamenitost (27 %). Što se ostalih značajki tiče putnici iz Hrvatske naveli su da hidromasažne kade također pridodaju stilu smještaja (37 %), kao i velika ogledala (37 %) te prirodno osvjetljenje za izvedbu selfija (3 %).

Christian Cowan, modni dizajner, izjavio je: "Kada putujem, volim boraviti u modernim objektima, pa za mene nema boljeg od izuzetno elegantnog hotela Chateau Marmont, u Los Angelesu, SAD. Obožavam smještajne objekte sa spa sadržajima gdje god se nalazili, no sadržaji i pogled koji se pruža iz Aqualina Resort & Spa nemaju premca. Apartmani Cheval Three Quays at The Tower of London također su mi veoma dragi zbog centralne lokacije i blizine brojnih urbanih kafića i restorana".

Booking.com proveo je istraživanje na uzorku od 21.500 ispitanika na 29 tržišta diljem svijeta. T.K.
Posljednji krik mode
Možda vas neće iznenaditi što su putnici na pitanje o tome koje odredište smatraju najatraktivnijim kad je riječ o modi, uglavnom odabrali poznata modna središta u kojima se održavaju najveća modna događanja u godini, kao što su Tjedni mode u Parizu, New Yorku, Londonu i Milanu, pa su se ta odredišta očekivano našla i među deset najpopularnijih. Ostala modna odredišta uvrštena na popis uključuju gradove Tokio, Dubai, Barcelonu, Las Vegas, Los Angeles i Rim. Hrvati su odabrali ovako svojih top 5: 1. Pariz, 2. Milano, 3. London, 4. New York i 5. Rim. I na top-ljestvici u ostalim ispitanim zemljama prvo je mjesto, očekivano, osvojio Pariz. Kad je riječ o planiranju odjeće za putovanja u neke od modnih destinacija, čak 46 posto putnika iz Hrvatske najviše planira što će spakirati kako bi izgledali odlično kad posjećuju neko odredište s ludim zabavama. a upola manje putnika iz Hrvatske najviše vremena provode pakirajući odjeću za putovanja u posjet velikim gradovima.
Možda ste propustili...

NAJBOLJA ŠKOLA ANIMACIJE ANIMAFESTA 2024

Nagrada školi La Poudriere

NIKAD RANIJE OBJAVLJENE PJESME

Novi album J. Casha

Najčitanije iz rubrike