Novosti
ZBOG AGROKORA

Oglašavanje palo za 1,4 %
Objavljeno 11. lipnja, 2018.

Prema procjeni Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA), oglašivači su lani u zakup oglasnog prostora uložili 1,47 milijardi kuna, što je 1,4 posto manje nego prethodne godine, a prvi pad nakon četiri godine ponajviše je posljedica krize u Agrokoru. To je zaključak analize HURA-e pod nazivom “HURA Media AdEx” (Advertising Expenditure), koje obuhvaća zakup oglasnog prostora kod primarnih komunikacijskih kanala i procjena je ulaganja u oglašavanje kod glavnih TV postaja, većih izdavača tiskovina i njihovih mrežnih izdanja, radija i većih dobavljača vanjskog oglašavanja te općenito ulaganje u oglašavanje na internetu.

Tržište oglašavanja lani je palo prvi put nakon četiri godine kontinuiranog rasta. Najveći je razlog tome kriza u Agrokoru, s obzirom na to da se procjenjuje da taj koncern čini između 8 i 9 posto ukupnog tržišta zakupa medija, navodi se u izvješću HURA-e. Oglašivači su 2017. na oglase na TV postajama potrošili 741 milijun kuna, što je, doduše, pad od 2,2 posto, no na TV i dalje otpada najveći dio oglašivačkog kolača, oko 50 posto. H

Najčitanije iz rubrike