Regija
PRIDRUŽILI SE UDRUŽENJU HRVATSKIH TRGOVAČKIH KUĆA

Patričar član Ultra grosa
Objavljeno 16. siječnja, 2018.

ŽUPANJA

Od 1. siječnja ove godine tvrtka Patričar d.o.o. sa sjedištem u Županji postala je članica Ultra grosa, udruženja hrvatskih trgovačkih kuća sa sjedištem u Zagrebu. Udruženje je nastalo sklapanjem ugovora između Ultra grupe d.o.o. Zagreb i Unigrossa d.o.o. Pazin 2005. godine, kojim je pristupanje novih članova u Ultra grupu dogovoreno kroz povećanje temeljnog kapitala i prijenosom dijela poslovnog udjela. Ultra grupa osnovana je krajem studenoga 2001. godine kao reakcija na promjene na tržištu nastale ulaskom stranih trgovačkih lanaca, kada je postalo jasno da mali trgovci mogu opstati jedino udruženi. Da je strategija bila ispravna potvrđuju podaci o rastu prometa grupacije koja je danas jedna od vodećih u Hrvatskoj. Ultra gros posebice je poznat diljem jadranske obale, posluje na više od 1300 prodajnih mjesta s približno 7000 zaposlenih.

U veleprodaji 25 godina

Tvrtka Patričar s dugom obiteljskom tradicijom u maloprodaji posluje 20 godina i pokriva Vukovarsko-srijemsku, dio Brodsko-posavske županije i dio Đakovštine. U veleprodaji radi već 25 godina i pokriva cijelu Hrvatsku. Poduzeće se neprekidno razvija i danas zapošljava oko 200 djelatnika u više od 50 prodajnih objekata. Patričar je značajan dobavljač raznih grupa proizvoda (prehrane, papirne konfekcije, te raznih proizvoda za kućanstvo) velikom broju trgovina, ugostiteljskim i hotelskim objektima, te raznim trgovačkim lancima u Hrvatskoj. Opstanak tvrtke, unatoč jakoj konkurenciji i teškim uvjetima poslovanja, nikada nije bio upitan i iz godine u godinu postizala je sve bolje rezultate.

- Naša tvrtka do sada nikada nije bila ni u jednoj grupaciji. U posljenje dvije do tri godine razmišljali smo i tražili pravo mjesto koje nam kao tvrtki pripada. Ultra gupa je bio logičan odabir, jer s tim tvrtkama već radimo i smatram da je odluka mojih suradnika i mene da postanemo član Ultra grupe dobra i na pravom mjestu - uvjeren je vlasnik Marijan Živković-Patričar.

Tvrtka će kroz Ultra grupu osigurati bolje ugovore s dobavljačima, mnogo veći i kvalitetniji asortiman robe, niže cijene i kvalitetne robne marke. Naime, članice Ultra grosa posluju s renomiranim domaćim proizvođačima i distributerima stranih proizvođača, a na razini grupacije postignuti su dogovori s više od 200 zajedničkih dobavljača. U svojoj ponudi grupa ima više od 520 proizvoda pod robnom markom Ultra plus koji čine deset posto udjela u ukupnom prometu.

“Bit ćemo konkurencija”

- S obzirom na to da ćemo robu sada moći kupovati jeftinije, mnogi će artikli imati niže cijene. Uskoro ćemo biti konkurencija svim trgovačkim lancima i trgovinama u Hrvatskoj - uvjeren je Marijan Živković.

Tvrtka Patričar i dalje će poslovati pod svojim imenom. Naime, cilj Ultra grupe je kroz zajednička promotivna ulaganja stvoriti prepoznatljiv identitet, pri čemu će svaka članica zadržati svoju jedinstvenost i samostalnost.

Promotivni letak Ultra grosa koji se distribuira diljem jadranske obale uskoro će se dijeliti i slavonskim kupcima koji će u trgovinama Patričar moći kupovati robu na navedenim akcijama. A od ožujka tvrtka će izdavati i vlastiti letak.

- Od veljače ćemo svaki četvrtak, petak, subotu i nedjelju imati akcije. Dio robe nabavljat ćemo od dobavljača Ultra grosa, dok ćemo za, primjerice kruh, jaja i druge proizvode koji su se dokazali u tvrtki Patričar, i dalje zadržati svoje dosadašnje dobavljače i njih nećemo mijenjati. Primjerice, u našim trgovinama ne želimo prodavati brazilske piliće, ostat ćemo i dalje vjerni Ptuju, Čakovcu i Vindiji - kaže Živković-Patričar.

Cilj Ultra grupe je zajednički nastup svih članica, a trenutačno ih je 26, prema dobavljačima i postizanje boljih uvjeta pri nabavi robe te da svaka članica zadrži glavni tržišni udjel u svojoj regiji.

Marija LEŠIĆ OMEROVIĆ

Patričar danas zapošljava oko 200 djelatnika u više od 50 prodajnih objekata

Za santarni pregled radnika 800.000 kuna, Komori 250.0000

Marijan Živković-Patričar lani je obilježio 50 godina poduzetništva. Ističe da se događa upravo ono što je i predviđao - kupci se ponovno vraćaju malim trgovinama.

- Žalostan sam kad vidim da je Hrvatska u prehrani najskuplja zemlja u Europi. U Hrvatskoj su golemi nameti, u vrijednosti robe od proizvodnje do krajnjeg kupca je i do 200 posto nameta. U deset godina dali smo 800 tisuća kuna samo za sanitarni pregled naših radnika koji su ga dužni obavljati svakih šest mjeseci, i još se nikada nije dogodilo da je nekome od njih uskraćena sanitarna knjižica. To je samo nepotrebno bacanje novca. Spomenut ću i komoru koju plaćamo 25 tisuća kuna godišnje. Za deset godina dali smo 250 tisuća kuna, a moji djelatnici i ja tamo još nikada ni kavu nismo popili. Pa to su golemi nameti i to ne postoji nigdje u svijetu. Hrvatska mora pod hitno mijenjati politiku, ali svaka vlast koja dođe boji se promjena - ustvrdio je.

- Hrvatska država proračun planira na način koliko joj treba novca za razne potrebe. U svim drugim zemljama proračun se planira na temelju toga koliko građani mogu pridonijeti državi i koliko im narod može dati. Mi smo jedini na svijetu koji tako radimo, čak je i Srbija ispred nas u tome - zaključio je Marijan Živković.

Možda ste propustili...

U BELOMANASTIRSKOJ OŠ DR. FRANJE TUĐMANA ODRŽAN PROLJETNI SAJAM

Novac prikupljan u humanitarne svrhe

DO VALENSA I IZ OSIJEKA I SL. BRODA

Vikend uz glazbu, craft pivo, stare vinile, stripove

AUSTRALSKA DOBRA PRAKSA

Edukacija: Briga o starijim osobama

Najčitanije iz rubrike