Osijek
PITANJA I PRIGOVORI GPP-OVIH PUTNIKA

Stanovat ću kod ljubičaste zgrade u Gundulićevoj, kako ću stići do kampusa?
Objavljeno 12. listopada, 2017.

Uz uobičajene zahtjeve i pritužbe, bilo da su vezane uz rad vozača, vozne redove ili kašnjenje, u GPP-u nerijetko zaprimaju i neobična pitanja i prigovore. Ipak, prema riječima Ante Mijića, rukovoditelja sektora prometa GPP-a, ni jedno pitanje ne ostaje bez odgovora, koliko god ga smatrali neobičnim.

- Nekima smetaju reklame na našim vozilima jer im ometaju pogled na gradske vizure dok se voze. Priznajem, vidno polje jest drukčije u vozilima gdje su na staklima reklame, no nije posve onemogućeno. Inače, među pitanjima ima i onih za koje je teško povjerovati da bi ih netko postavio, ali, ponavljam, odgovaramo uvijek. To smo učinili i kad nam je student napisao da će stanovati “u Gundulićevoj, kod ljubičaste zgrade, a treba izići kod kampusa” pa pita koji prijevoz treba koristiti da bi najbrže stigao - ispričao je Mijić.

Dodaje kako je zaprimljen i upit u koje vozilo treba ući gospođa ako živi u Huttlerovoj i radi na Livani od 7 sati. Mijić kaže da im je jasno da ima građana koji se ne snalaze i naglašava da su im odgovorili pitanjem o kojim se kućnim brojevima radi. Unatoč raznim načinima da to sami učine, u GPP-u su dali detaljan i iscrpan odgovor gdje (sve) mogu ući u vozilo i u koliko sati da bi na vrijeme stigli na fakultet odnosno na posao.

Kad je u pitanju broj autobusa na nekoj liniji, Mijić kaže da su primili i upit zbog čega u Cvjetnom naselju ne voze autobusi istom dinamikom kao na relaciji Jug 2 - Vijenac Petrove gore.

- Ako nekome nije jasno kolika je razlika u frekvenciji putnika na navedenim relacijama, teško je naći odgovor kojim će putnik biti zadovoljan - dodaje Mijić.

Neki putnici nisu upoznati ni s pravilima tijekom vožnje.

- Ima putnika koji ne koriste tipkalo za izlaz na srednjim i stražnjim vratima i onda se žale da vozač nije otvorio vrata, već je krenuo dalje. Očito ne znaju da vozač otvara samo prednja vrata, a preostala putnici moraju otvoriti sami s pomoću tipkala. Katkad se zapričaju i zaborave pritisnuti tipkalo, pa viču vozaču da otvori vrata, a zapravo to samo trebaju učiniti - kaže Mijić.

Na kraju ističe kako se u pravilu mali postotak putnika, i to uglavnom istih osoba, žali na vozače i vožnju. No, svaka se takva primjedba provjerava s pomoću videonadzora kako bi se utvrdilo što se doista dogodilo. M. Mihelić

KLIMA I GRIJANJE - ZA I PROTIV

Neki od upita i zahtjeva vezani su uz godišnje doba, pa u ovo vrijeme, kako doznajemo od Ante Mijića, rukovoditelja sektora prometa u GPP-u, istovremeno dobivaju zahtjeve za uključivanjem klima-uređaja i grijanja. Logično, ne mogu ugoditi i jednima i drugima.

- Klime u autobusima ne mogu ohladiti prostor kako bi putnici očekivali, jer se vrata otvaraju na svakoj stanici. U slučaju ekstremnih temperatura, putnici imaju osjećaj da klima ne radi, a radi. Grijanje također ne može funkcionirati odmah u 5 sati ujutro jer je vozilo stajalo cijelu noć. Ipak, putnici katkad traže da vozač dođe ranije i grije autobus, a nije im jasno da, za razliku od automobila, autobus ima veći prostor i treba mu više vremena za postizanje više temperature - pojašnjava Mijić.

Možda ste propustili...

NAKON ISPITA UČENICIMA SLIJEDI VOŽNJA BICIKLOM

Natjecanje Sigurno u prometu 2024.

BAUMIT LIFECHALLENGE: KATEGORIJA “ZAPANJUJUĆA STRUKTURA”

Gospodarski centar nominiran za najljepšu fasadu u Europi

INFO DAN EU PROJEKATA FAKULTETA ZA DENTALNU MEDICINU I ZDRAVSTVO

Projekti vrijedni 5 milijuna eura

Najčitanije iz rubrike