Autoglas
RENAULT

Symbioz - savršen za obitelj i poslovnjake
Objavljeno 7. svibnja, 2024.
Symbioz je svestrano vozilo s najboljim tehnologijama C-segmenta koje Renault nudi, kompaktno i spremno odgovoriti na sve potrebe
Šezdeset godina nakon predstavljanja modela Renault 16 te 40 godina nakon Espacea stigao je Symbioz i tako se pridružio liniji "vozila za život". Riječ je o vozilu koje može prevoziti sedam osoba iako ima samo 4,41 m dužine. Symbioz je svestrano vozilo s najboljim tehnologijama C-segmenta koje Renault nudi.

Prtljažnik i putnički prostor mogu se prilagođavati svim potrebama obitelji, korisne tehnologije donose dodanu vrijednost, a kompaktne dimenzije idealne su i za gradsku vožnju. Savršen je i za poslovne korisnike koji žele elektrificirati svoju flotu, a opet zadržati ukupne troškove vlasništva na razumnoj razini. Pozicioniran je između Captura i Australa te Renaultu omogućuje snažniju prisutnost na osnovnoj razini C-segmenta. Novi model dug je samo 4,41 m te se pridružuje ponudi E-Tech hibridnih modela koja već uključuje modele Mégane Conquest (4,57 m) i Austral (4,51 m) i proširuje ponudu E-Tech električnih modela u kojoj su već prisutni Mégane i Scénic E-Tech electric.

Symbioz je prepun najboljih tehnologija Renaulta. Opremljen je multimedijskim sustavom OpenR Link s ugrađenim Google uslugama, kao i zatamnjenim panoramskim krovom Solarbay. Inačica Iconic isporučuje se s 29 sustava za pomoć u vožnji nove generacije koji jamče optimalnu sigurnost i udobnost u vožnji.

Pogonski sklop


Obujam prtljažnika do 624 litre, izuzetno izdašan za automobil ovih dimenzija, i modularni raspored s kliznom stražnjom klupom koja se preklapa u ravnu podnicu stavljaju Symbioz uz bok najboljima u klasi. Istovremeno je ipak kompaktan i okretan. Dizajniran za gradsku vožnju i obiteljski život, Symbioz je savršeno svestran. Symbioz je novi obiteljski automobil prihvatljiv za okoliš i povoljan za upotrebu, a teži manje od 1500 kg. Opremljen je pogonskim sklopom E-Tech hybrid 145 te se nalazi među najboljima kad je riječ o potrošnji goriva i štetnim emisijama, zahvaljujući ekskluzivnoj i izuzetno učinkovitoj tehnologiji koja se kontinuirano unapređuje otkad je uvedena 2020.

Pogonski sklop E-Tech hybrid 145 izuzetno je učinkovit i pristupačan za upotrebu te jamči udobnu i tihu električnu vožnju u gradskim sredinama, bez potrebe za punjenjem. Za tehnologiju punog hibrida E-Tech podneseno je više od 150 patenata. Iskorištavanjem stručnosti Renaulta iz svijeta Formule 1, posebno kad je riječ o prikupljanju i regeneraciji energije kočenja, ona osigurava dinamične i učinkovite performanse. Serijsko-paralelna hibridna arhitektura kombinira dva električna motora (glavni električni motor snage 36 kW i visokonaponski elektropokretač-generator snage 18 kW) s 1,6-litrenim četverocilindarskim benzinskim motorom snage 69 kW (94 KS), pametnim dog-clutch mjenjačem s više načina rada i baterijom od 1,2 kWh.

Autonomna vožnja


Mjenjač ima četiri stupnja prijenosa za benzinski motor i dva stupnja prijenosa za glavni električni motor. Motor E-Tech full hybrid 145 može kombinirati snagu termičkog i električnog motora na do 14 različitih načina i tako povećati energetsku učinkovitost. Symbioz se uvijek pokreće u električnom načinu rada i omogućuje vozačima da ostanu u posve električnom načinu rada do 80 % vremena u gradskoj vožnji, pri čemu se postiže ušteda od 40 % u odnosu prema tradicionalnom benzinskom motoru u istom ciklusu vožnje. Na autocesti pogonski sklop omogućuje motoru s unutarnjim izgaranjem da izravno pokreće kotače, bez nepotrebne aktivacije električnih motora kao kod konvencionalnih hibridnih sustava. Ova Renaultova tehnologija omogućuje modelu Symbioz optimalnu potrošnju goriva na svim vrstama terena, a u ciklusu vožnje WLTP izračunana je potrošnja od 4,6 litara na 100 km.

Aktivna pomoć za vozača sustav je autonomne vožnje druge razine. Novi sustav sada uključuje kontekstualni pristup koji ga čini prikladnim i za druge vrste cesta, a ne samo za autoceste. Povezuje inteligentni adaptivni tempomat i funkciju Stop & Go sa sustavom za zadržavanje vozila u prometnom traku i prepoznavanje prometnih znakova kako bi se stvorio pametni sustav. Povezivanje tih funkcija s geolokacijskim podacima i specifičnim kartama omogućuje vozilu autonomnu vožnju, iako je vozač zakonski obvezan držati ruke na upravljaču. Funkcija ponajviše dolazi do izražaja u prometnim gužvama.

Milan Bugarić
Ravnoteža između dimenzija i prostora
Symbioz je kompaktniji od većine vozila C-segmenta (4,41 m dužine i 1,79 m širine) i jamči okretnost bez kompromisa glede prostora u unutrašnjosti ili utovarnog kapaciteta. Stražnja klupa može se pomaknuti za 16 cm i stvoriti prostor za koljena od 221 mm za putnike u stražnjem dijelu, a u toj konfiguraciji još uvijek ima obujam prtljažnika od 492 litre. Kad na stražnjim sjedalima ne sjede odrasle osobe, klizna stražnja klupa može se pomaknuti prema naprijed kako bi se obujam prtljažnika povećao na 642 litre. Kad su, pak, stražnja sjedala posve preklopljena (omjer 60:40), obujam iznosi do 1582 litre. Prtljažnik nema prag, pa je lako pristupiti ravnoj podnici. To je vrlo praktična konfiguracija za jedan obiteljski automobil. Symbioz raspolaže s 24,7 litara prostora za pohranu raspoređenog po unutrašnjosti, uključujući i pretinac za rukavice od 7 litara.

TEHNIČKE SPECIFIKACIJE
 
 
¬ Ukupna duljina: 4,413 m

¬ Širina: 1,797 m

¬ Visina: 1,575

¬ Međuosovinski razmak: 2638 mm

¬ Prednji prevjes: 892 mm

¬ Stražnji prevjes: 890 mm

¬ Razmak od tla: 169 mm

¬ Masa: - 1500 kg

¬ Obujam prtljažnika: do 624 L



MOTORI E-TECH Hybrid 145 KS – 400 V

RAZINE OPREME Evolution, Techno, Iconic esprit, Alpine