Autoglas
KADJAR RENAULT OSVJEŽIO PRODAJNOG ADUTA

Kadjar se sada vozi s mnogo više užitka
Objavljeno 19. veljače, 2019.
Motori imaju najnoviju tehnologiju za smanjenje emisija. Manja je potrošnja, a poboljšane su performanse i vozne karakteristike

Iako je na tržište stigao kao posljednji u svom segmentu, kad su karte uglavnom već bile posložene, Kadjar je uspio naći svoje mjesto pod suncem. Sad je postao još bolji. Tajna uspjeha je u sinergiji s partnerom iz Alijanse - Nissanom. U Renaultovom stilu dizajnirana karoserija postavljena je na podvozje Qashqaija. Motori su zajednički, kako tada, tako i novi koje je dobio kod ove obnove ni četiri godine nakon predstavljanja. Do danas se cestama zakotrljalo više od 450.000 Kadjara, što znači da je s redizajnom trebalo biti blag, dok je naglasak više stavljen na bolji dojam kvalitete, nove motore i tehnologije, pogotovo glede povezivanja. To se danas traži. Ankete su pokazale da je dizajn glavni razlog za kupnju Renaulta Kadjara. Linije obnovljenog Kadjara zato su nešto elegantnije, fluidnije i profinjene, ali odmah prepoznatljive. Sprijeda dominira svjetlosni potpis u obliku slova C, karakterističan za druge Renaultove modele, promijenjen je oblik maglenki, maska je sad šira i ima nove kromirane umetke. Notu elegancije dodaju odbojnici koji sada imaju veću površinu obojenu u boju karoserije. Novi je i stražnji odbojnik koji, ovisno o opremi, može imati i kromirane umetke, a u njega su sad ugrađena svjetla za maglu i vožnju unatrag.

Bolje perfomanse
Najveće novosti ipak su ispod lima. Benzinski i dizelski motori opremljeni su najnovijim tehnologijama za smanjenje emisija. Smanjena im je potrošnja, a istodobno su poboljšane performanse i vozne karakteristike. Udarni benzinski "igrač" je 1,3-litreni motor TCe, razvijen u suradnji s Daimlerom. Opremljen je i filtrom čestica te dostupan u četiri inačice: TCe 140 FAP s ručnim mjenjačem, TCe 140 EDC FAP, TCe 160 FAP s ručnim mjenjačem i TCe 160 FAP s EDC mjenjačem.

Dizelski motori sada nose naziv Blue dCi, koriste tehnologiju katalitičke redukcije SCR i nešto su snažniji. Motor Blue dCi 115 sada ima 5 KS i 10 Nm više. Funkcija predtlaka na zahtjev donosi dodatnih 5 KS i 25 Nm za lakše priključivanje i pretjecanje na autocesti. U početku je dostupan s ručnim mjenjačem, a kasnije će mu se pridružiti i automatski mjenjač EDC. Novi motor Blue dCi 150, obujma je 1,7 litara i razvija 20 KS više od prethodnika, što mu omogućuje osjetno bolje performanse. Dostupan je s ručnim mjenjačem i s pogonom na prednje ili sve kotače.

Terenska vožnja
Za inačice s prednjim pogonom i dalje je dostupan sustav Extended Grip koji u kombinaciji s gumama za blato i snijeg poboljšava prianjanje u vožnji po blatu ili pjeskovitim površinama. Pogon na četiri kotača nudi odabir između tri načina rada: 2WD, auto i lock. U potonjem, središnji diferencijal zaključan je za stalnu raspodjelu okretnog momenta u omjeru 50:50 između prednjih i stražnjih kotača. Namijenjen je terenskoj vožnji i aktivan do brzine od 40 km/h. Načini rada odabiru se s pomoću okretnog gumba smještenog na središnjoj konzoli iza ručice mjenjača. Zahvaljujući razmaku od tla od 200 mm, lako nosi s neravnim terenom.

Renault nudi i zanimljivu opciju financiranja tako da uz nju cijene kreću od 152.900 kn naviše, koliko stoji model TCe 140 Limited.

Mato Pavličević
Vidljiva kvaliteta
U interijeru je naglasak stavljen na glavnu dosadašnju zamjerku, nedostatak osjećaja kvalitete. Ona se sad vidi na prvi pogled. Umetci imaju skladniji dizajn i preciznije su ugrađeni. Razvijen je i dodirni zaslon multimedijskog sustava koji naliježe u ravnini s armaturnom pločom i promijenjen je dizajn komandi klima-uređaja. Zaslon dijagonale 7 inča omogućuje upravljanje sustavom R-LINK 2 s pomoću komandi na obje strane zaslona. Obrubi ventilacijskih otvora, ručice vrata i središnja konzola ukrašeni su satenskim kromom.
450

tisuća Kadjara svih generacija prodano je do sada
152.900

kuna startna je cijena za model TCe 140 Limited
Novi 1,3-litreni benzinski motor TCe prošao je čak 40.000 sati testiranja na ispitnoj klupi
Možda ste propustili...