Autoglas
SPORTAŠ: OVAJ AUTO IMA ŠTO REĆI NA CESTI

Fino dotjeran Golf razlikuje se od braće
Objavljeno 5. veljače, 2019.
Sjeli smo za upravljač aktualnog Volkswagen Golfa 7 s dobro poznatim motorom 1.6 TDI, ali ovaj put u R-Line izvedbi

Volkswagen Golf svijet je za sebe, kultni automobil koji na našem tržištu predstavlja jedan od najpoželjnijih i najprodavanijih modela. U ovo vrijeme kada brojni portali već malo-pomalo nagovještavaju predstavljanje novog Golfa osme generacije, mi smo dobili priliku sjesti za upravljač trenutno aktualnog, odmilja zvanog i Golf 7.5, jer je riječ o redizajnu aktualnog Golfa 7.

Možda nam je ovo i posljednji put da sjedamo u ovu generaciju i pišemo osvrt na Golfa 7 prije dolaska nove generacije, no bilo kako bilo, u Golf je uvijek dobro sjesti i prisjetiti se zašto je on upravo, kako smo u uvodu i spomenuli, jedan od najpoželjnijih i najprodavanijih modela. Volkswagen Golf 7 1.6 TDI R-Line, kako mu to odmah i naziv sugerira, stigao nam je u R-Line izvedbi. Ono što je za Audi S-Line, za BMW M ili za Mercedes-Benz AMG, to je za VW R-Line. Dakle, fino dotjeran, kreiran i obogaćen automobil koji se izdaleka odmah razlikuje od bratskih modela.

R-Line gen
Na ovom Volkswagen Golfu 7 1.6 TDI R-Line jasno se vidi taj R-Line gen. Počevši od brojnih crnih umetaka, koji sada izgledaju puno atraktivnije prije nego što je nastupio redizajn, pa do atraktivnih aluminijskih naplataka. Prednji kraj s novim svjetlosnim sklopom te stražnji sa zatamnjenim staklima izgledaju opako i ulijevaju strahopoštovanje, unatoč tome što ispod poklopca motora imamo jedan od početnih dizelaša u ponudi. Sportski duh i nastup nastavlja se i u unutrašnjosti, a prvo što ćemo osjetiti su sportska sjedala koja je moguće podesiti na razne načine. Posebno dojmljiva nam je funkcija masaže koja lumbalnu potporu koristi za efekt masaže leđa. Izvrsno i korisno pri duljim putovanjima. Pregledna instrument-ploča, kao i izvrstan infotainment kojim dominira veliki zaslon osjetljiv na dodir te podrška za sve danas uobičajene tehnologije (povezivanje s telefonom, multimedija iz brojnih izvora itd.) očekivani su za Golf i njima se raspolaže na intuitivan način. Adaptivni tempomat te mogućnost samostalnog kočenja pri nailasku na prepreku zanimljive su i korisne mogućnosti bez kojih danas ne bi trebao biti ni jedan automobil.

Štedljivi motor
Ispod poklopca Volkswagen Golfa 7 1.6 TDI R-Line nalazi se dobro poznati dizelski motor iz VW-a. 1,6-litreni TDI raspolaže s respektabilnih 115 KS, što je za cijelih 10 KS više nego u posljednjem Golfu R-Line koji smo vozili prije kakve 3-4 godine. Ova konjica u automobilu kao što je Golf za gotovo sve bit će više no dovoljna. Automobil linearno raspolaže sa snagom i omogućava lagodna pretjecanja ili krstarenje autocestom. Ono što svi vozači TDI-ja očekuju – nisku potrošnju – ovdje će i dobiti. Potrošnja na testu redovito je bila ispod pet litara na 100 prijeđenih kilometara.

Izolacija od buke, kao i prostranost, vrline su kojima Golf osvaja naše kupce. Uz to dodajmo i pouzdanost, imidž te držanje cijene kao neka nekretnina. Kad smo već kod nje, ona se za naš testni, bogato opremljeni primjerak zaustavila na kakvih 183.000 kuna. Za ovakav Golf - posve opravdano.

Marin Režić
ODLIČAN MOTOR
Iako smo na testu dobili jedan od početnih dizelaša, ovaj motor je pozitivno odgovorio na sve naše zahtjeve. Definitivno odgovara na sve želje vozača, bilo da se tiče ubrzanja ili usporavanja. Snaga od 115 KS pruža mogućnost vozaču da svlada sve zahtjevne situacije na cesti, poput primjerice brzog obilaženja. Sportski duh osjeti se i prilikom samog pritiskanja papučice gasa u leru. Automobil će se definitivno dobro snalaziti kako u zakrčenim gradskim ulicama tako i na nepredvidivoj otvorenoj cesti.
115

konjskih snaga isporučuje motor testiranog Golfa
183

tisuće kuna cijena je VW Golfa 7 1.6 TDI R-Line
Izolacija od buke, kao i prostranost, vrline su kojima Golf osvaja naše kupce
Možda ste propustili...

ISKORISTITE BESPLATNE TESTNE VOŽNJE U TRAJANJU DO DVA DANA

Isprobaj i odvezi svoj OPEL model uz sedam godina garancije i tri servisa gratis

GOODYEAROVE INOVACIJE NA SAJMU U MÜNCHENU

Nova generacija guma koje su otpornije i dugovječnije

Najčitanije iz rubrike