Autoglas
PREMIJERA: VW TOUAREG

Volkswagenov osvajač nastavlja svoj put
Objavljeno 3. travnja, 2018.
Touareg je svjetsku je premijeru imao na sajmu automobila u Pekingu, čime je VW pokazao koliko mu znači kinesko tržište

Iako su ga svi očekivali u Ženevi, novi Volkswagen Touareg svjetlo dana ugledao je na sajmu automobila u Pekingu. Tim potezom Volkswagen grupa pokazala je koliko joj znači golemo kinesko tržište. Ovaj put Volkswagen se u Pekingu odlučio maknuti od ženevske prezentacije električnih automobila. Odlučio je predstaviti SUV automobil koji pršti od snage kako na asfaltu tako i na makadamu. Novi VW Touareg, nakon viđenog, došao je raskošniji nego ikad.

Sve je podignuto na jedan maksimalno dojmljiv i luksuzan način, tako da najveći VW-ov SUV u svakom slučaju izaziva poštovanje. Već pri otvaranju vrata može se vidjeti i opipati luksuz. To su najfiniji materijali, prostranost, preciznost i sve one vrline koje karakteriziraju tu njemačku marku. U usporedbi s prethodnikom, treća generacija Touarega nešto je šira i duža. Nove se dimenzije povoljno odražavaju na proporcije vozila i količinu prostora u njegovoj unutrašnjosti pa tako i kapacitet prtljažnika. On se povećao sa 697 na 810 litara. I dok su širina te visina ostale slične, u duljinu se protegnuo čak 77 milimetara, tako da mu je ukupna dužina 4,88 metara. Unatoč tome karoserija mu je, zahvaljujući korištenju tehnološki naprednih materijala, lakša za 106 kilograma.

Touareg će u početku pogoniti V6 motori s turbopunjačem. U Europi će biti dostupna dva V6 dizelska motora sa snagama od 231 KS i 286 KS te nešto kasnije, do konca godine s 340 KS, kao i 4-litreni V8 dizelski motor s turbopunjačem i 421 KS. Nakon svega dolazi i plug-in hibridni pogonski sustav sa snagom od 367 KS. Dinamičke prezentacije Touarega planirane su za travanj, dok je početak prodaje (po još nepoznatim cijenama), u lipnju.

Milan BUGARIĆ
SUV ZA KINESKE POSLOVNJAKE

Kina je plodno tlo za prodaju Volksvagenovih modela, uključujući i Touareg. Većinom je riječ o vozačima koji imaju vlastita poduzeća, ili koji rade samostalno te koji su zaljubljenici u tehnologiju. Unatoč tome, među njima postoji nekoliko demografskih razlika. Prosječna dob vlasnika Touarega u Kini iznosi 41 godinu, dok ona za Rusiju iznosi 43, a za Europu 55 godina. U skladu s time je udjel vozača Touarega s mlađom djecom viši u Kini (65 posto) i Rusiji (47 posto) negoli je u Europi (31 posto).

Možda ste propustili...

TALIJANSKA POLICIJA POHVALILA SE SA NOVIM "KONJEM U SVOJOJ ERGELI"

Lamborghini Urus za policajce