Kolumne
Putničke svaštarije Piše: Slobodan Kadić
Parenje, nudistička zona i drugi nestašluci
Datum objave: 3. siječnja, 2024.

Škripi snijeg, o kako godine lete! Već smo astronomski uletjeli u novo ljeto, čaše šampanjca su odjeknule našim omamljenim mislima, želje su zaželjene i sada nam samo ostaje povratak u stvarnost. Ipak, još se ne bih tamo vratio, pa sam i dalje ostao u austrijskom Obertauernu kako bih malo bolje proučio SPA zone nekoliko elitnih hotela.

Hansi Kostelić

Znali su vrckasti Beatlesi kamo dolaze pa su se vjerojatno dobro oparili u nekoj od sauna (ako ih je bilo), a možda im je na pamet pala i neka pjesma koja je poslije postala hit. Sljedeće godine dogodit će se svečanost u povodu 60 godina dolaska Beatlesa, a organizirat će je lokalna turistička zajednica, kotač zamašnjak obertauernskog turizma. U Obertauernu sam sreo i stalnog gosta Ivicu Kostelića, kojeg Austrijanci zovu Hansi, tj. Ivek, i koji je tu snimao dijelove svojeg filma Freedom (ili po naški – sloboda). Nakon što sam u hotelskoj sobi popio čaj od kamilice, dan sam odlučio provesti u SPA zoni obiteljskog hotela Alpenland, a korištenje je uključeno u cijenu. Srećom, bazen je bio prazan, glasna mađarska obitelj je netom otišla u saunu, pa sam odmarao oči u bazenu s prekrasnim pogledom na planine Obertauerna. Bazen je kameni, a veliki prozori daju nevjerojatan osjećaj kao da plivam po snježnoj padini…

Pola sata sam uživao, a kako bih se prebacio u svijet para i parenja (od riječi para, da ne bude erotske zabune ?!) u nekoliko vrsta sauna. I tako cijelo popodne, u tihoj zoni zone uspio sam pročitati i tridesetak stranica knjige te naše novine Glas Slavonije koje su dostupne u aplikaciji PressReader, pa se dnevno mogu čitati u svakom dijelu zemaljske kugle. Prava je poslastica uslijedila u predvečerje, kada sam ušao u džakuzi na otvorenom. Voda je bila pretopla, vanjska temperatura blizu nule, ali pogled na snježne obronke Obertauerna neprocjenjivo slikovit i nevjerojatan. U planinama vrijeme prolazi nevjerojatno brzo, stvaraju se uspomene, a još ako ste s voljenom osobom, još i brže! Sutrašnji sam dan započeo svježim sokom od naranče i omletom po naški s puno šunke i slanine. Ta neću sigurno jesti tunjevinu, Slavonac sam, pa mi je slanina omiljeni "desert", a i trebalo mi je dosta energije za novi hotel, udaljen petstotinjak metara od Alpenlanda. Objeručke su me dočekali u hotelu Steiner, a došao sam u najbolje vrijeme – nakon doručka i oko 11 sati. Mislim da je to najbolje vrijeme jer je tada cijela SPA zona uglavnom slobodna, naiđe se tu na pokoji ljubavni par ili individuu koja čita ljubavne romane Barbare Cartland, ali spokoj se osjeća svagdje. A tu bih mogao ostati tri dana bez izlaska, samo bih naručivao hranu i pjenušac, pario se u saunama, a onda brčkao u nevjerojatnom bazenu (pola unutrašnjem, pola vanjskom) s prekrasnim pogledom za pamćenje. Kada sam video snimljen na bazenu objavio na Instagramu, lajkovi su se užarili, a postojala je i mogućnost da padne sustav!

Ono po čemu je BergSpa poznat je činjenica da ima obiteljski dio (obitelji s djecom) u kojem, naravno, boravite u kupaćim kostimima. Na najvišem katu se nalazi zona samo za odrasle u kojoj vam kupaći kostimi ili kupaće nisu potrebni. Nudistička zona je bila izuzetno popularna, bilo je tu ljubavnih parova, pali su tu i neki nestašluci i poljupci, tišina se i dalje čula, pravi pravcati raj bez cike djece, čuo se samo žubor vode koji je tako opuštao i uspavljivao.

Ručak u kupaćima

Nakon hedonističkog SPA raja u hotelu Steiner mnogi se odlučuju na fitness, a kako nisam od takvih jer prezirem svaku fizičku aktivnost (hipotetski rečeno), produžio sam do restorana u kojem sam ručao u kupaćima i ogrtaču (što je uobičajeno), popio nekoliko džin-tonika i koktel Bosom Caresser, a posluživao me je konobar iz Banja Luke - što mi je jamčilo dobru uslugu!

Dani u Obertauernu brzo su prolazili, pa sam se i pozdravio s Mariom Siedlerom i Monom Maier, direktorima turističke zajednice koji su veliki zaljubljenici u Hrvatsku. Puno Slavonaca posjećuje Obertauern, a izuzetno su cijenjeni gosti i nadaleko pronose dobar glas o tom austrijskom zimovalištu. A kada sam došao u Slavoniju, dočekalo me je sunčano karipsko vrijeme. Već je vrijeme da pakiram kofere i biram sljedeću destinaciju. A vi, baš me zanima kakva ste putovanja zaželjeli u novogodišnjoj noći? Nova 2024. godina mora biti bolja, a na vama je da bacite kocku i kupite povoljne karte. Dok ih ima!