TvObzor
VELIKI IZAZOV U “STARTAJ HRVATSKA”

Kako se kandidati snalaze u direktnoj prodaji?
Objavljeno 1. prosinca, 2023.

Nakon što su gledatelji Nove TV upoznali sve kandidate četvrte sezone “Startaj Hrvatska” i njihove proizvode, na red je došlo i da se kandidati okušaju u direktnoj prodaji te pokažu svoje prodajne vještine. U sljedećoj epizodi vidjet ćemo kako će kupce na svojim štandovima pokušati pridobiti bračni par Lenac k,oji proizvodi biorezance od buče pod nazivom Kostajničke pletenice, Mateja i Petar sa svojim Pepas savijačama, Senna i Andrej, koji su se predstavili prirodnim kremama za ruke Azena, te poduzetnički dvojac Marija i Luka, koji stoji iza mješavine za kruh Barun.



Svjetlana i Lovro Lenac za prodaju jedan na jedan u INTERSPARU pripremili su lonac, buče i umake kako bi budućim kupcima sve detaljno prezentirali. U zadatku će im zasigurno pomoći i iskustvo sa sajmova. Senna i Andrej, koji stoje iza kreme za ruke Azena, radili su i subotom i nedjeljom kako bi uspjeli ispuniti narudžbu. Sa zapakiranim paletama zaputili su se u SPAR, a onda i u direktnu prodaju. “Moj plan je da se kupci mažu kremom i da im bude dobra, mislim da će to biti ono što će prodati proizvod”, kaže Andrej. Unatoč novim izazovima Mateja i Petar dočekali su direktnu prodaju svojih savijača Pepas. “Ne znam što da očekujemo, ne znamo koliko ćemo proizvoda prodati, ali nadam se da će ih biti što više”, rekla je Mateja, a Petar otkrio kako je plan takav da on prilazi kupcima. Kupce će pokušati osvojiti i poduzetnički dvojac koji stoji iza proizvoda Barun - prijatelji Marija i Luka, koje je u mlađim danima spojio punk, a sada proizvode smjesu za kruh. Njihova tri različita okusa prepoznao je i SPAR Hrvatska. Rad u pogonu bio je mukotrpan, pa je Marija katkad radila i do kasnih noćnih sati. Sve su uspješno napravili i na vrijeme isporučili svoje proizvode. “Uzbuđen sam zbog prodaje”, kaže Luka, a Marija dodaje da vjeruje u njegove prodajne vještine.

Svakom poduzetniku pruženi su jednaki uvjeti kako bi kupcima pokazao najbolje od sebe. Poduzetnicima je na raspolaganju 90 minuta, u kojima moraju prodati što više proizvoda, a to će im poći za rukom ako ostave što bolji dojam na kupce. Kako će se kandidati snaći u ovom zadatku, doznajte u nedjelju, 3. prosinca, u 16 sati na Novoj TV. D.M.
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

RAZGOVOR: VANA BEARA

Poziv za sudjelovanje na Studio 54 Tributeu priznanje je za moje vokalne sposobnosti

2

NA DOMA TV PREMIJERNO STIŽE KRIMINALISTIČKA SERIJA “NOVAK”

Nikada nije kasno za novi početak

3

SYNTH-POP TRIO NASTUPIT ĆE 30. OŽUJKA U KLUBU OXYGENE

Pocket Palma u sklopu proljetne turneje stiže u Osijek