Autoglas
MALI KOMBI, MALI MOTOR

Ford je predstavio putnički električni Tourneo Courier
Objavljeno 6. lipnja, 2023.
S električnim motorom od 100 kW (136 KS), top-brzina mu je 145 kilometara na sat

Nakon teretnog modela E-Transit Courier Ford je predstavio njegovu putničku verziju, E-Tourneo Courier, koja je neka vrsta veze između SUV-a i crossovera, ili, kako ga u Fordu opisuju, "five-seat multi-activity vehicle". Od Mercedes-Benza T-klase do novog Fiata Doblo, mali putnički kombi ne posustaje na tržištu, a sada je red na Ford da predstavi novu ponudu. Ovo je novi Ford Tourneo Courier, istinski mali putnički kombi, dostupan i u verziji na električnu energiju.



Na prvi pogled novi Tourneo Courier izgleda čvrsto, ali i pomalo klasično - ima komade neobojene plastike duž pragova, lukova kotača i branika. Sve je to pomalo kičasto, ali je korisno za ublažavanje štete od struganja rubnjaka, kamenja koje su izbacile gume i tereta koji se utovaruje i istovaruje.


Mali kombi znači jednako mali motor, tako da Tourneo Courier dobiva EcooBoost obujma jedne litre, s tri cilindra i turbopunjačem. Sa 125 konjskih snaga neće pobijediti na mnogim utrkama, ali postoji još jedan, koji bi mogao iznenaditi sportskiju mašineriju. Baš kao i njegov brat Transit Courier, koji je usmjeren na prijevoz tereta, Tourneo Courier postaje električni. S električnim motorom od 100 kW (136 KS), top-brzina mu je 145 km/h, međutim, obećava električni start, brzo punjenje od 100 kW DC i dodatnu praktičnost. Zanimljivo je da taj model nudi znatno veći prostor od prethodnika, što znači da će prtljažnik imati osnovni obujam od 570 l, a tomu treba dodati prednji prtljažnik "frunk" obujma od 44 l, u koji se mogu smjestiti kabeli i oprema za punjenje.


Tourneo Courier isključivo je peterosjed. Za početak, stane pet osoba uz golemi prtljažni prostor, a sve u vozilu 20-ak centimetara kraćem od prosječnog hatchbacka. Iz Forda, bar za sada, nisu objavili detaljnu tehničku specifikaciju ni cijene, iako će proizvodnja početi u tvornici u Krajovi u Rumunjskoj.

Mato PAVLIČEVIĆ
MJEŠAVINA POSLA I ZADOVOLJSTVA
Unutrašnjost je mješavina posla i zadovoljstva. Kad smo već kod čudnih detalja, što kažete na onaj dvokraki upravljač s kvadratom u sredini? Čudna je oblika, ali nudi fantastičan pogled na instrumente. Zaslon osjetljiv na dodir od osam inča dolazi standardno, a veliki od 12 inča je opcija.

Možda ste propustili...

AMERIČKI PROIZVOĐAČ

Cadillac želi uspjeh u Europi

Propala ideja o otvorenom partnerstvu

Nema suradnje VW-a i Renaulta