Autoglas
KINESKI ADUT

MG HS je odličan SUV po diskontnoj cijeni
Objavljeno 14. veljače, 2023.
SUV srednje veličine cijenom potkopava konkurenciju, no ne čini se nužno kao jeftina opcija, s modernim vanjskim i unutarnjim dizajnom

Zaboravimo ono što smo do sada znali i mislili o automobilima iz Kine. Britanski brend, koji je u vlasništvu SAIC Motor Corporation Limited, strelovito se uspinje na svim tržištima starog kontinenta, i to ne bez razloga. Jedna od perjanica MG-ja na tržištima Europe je model HS; prvo predstavljen kao priključni hibrid, a sada i s konvencionalnim turbobenzinskim motorom.



MG HS pravi je znak da je ovaj proizvođač odlučan poboljšati svoju poziciju ​​i postaviti se rame uz rame s etabliranim glavnim tržišnim igračima. SUV srednje veličine potkopava konkurenciju u pitanju cijene, ali se ne čini nužno kao ‘jeftina‘ opcija, s vrlo modernim vanjskim i unutarnjim dizajnom, pristojnom ugrađenom tehnologijom i umirujuće visokom razinom sigurnosnog kompleta.

Natjecatelj


U njegovu segmentu, sektor SOV-ova srednje veličine, najveća je gužva i rast iz godine u godinu. Pod kineskim vlasništvom od 2006. MG je naporno radio kako bi ušao u uži izbor kupaca, prvo u Ujedinjenom Kraljevstvu, a sada i u Europi, i dokazao da je ravnopravan natjecatelj.

Novi automobili kao što su potpuno električni MG5 karavan, ZS kompaktni SUV i sada HS, svi su dobro prihvaćeni i slijede praktičnu, prikladnu formulu koja se gotovo može usporediti s njihovim više poznatim europskim, japanskim i korejskim suparnicima. S početnom cijenom od 25.900 eura HS će izazvati glavobolju većini suparnika, i to će biti vrlo važni prodajni adut ovog automobila..

S prednje strane najnovija iteracija MG-ove "zvjezdane" 3D rešetke savršeno uokviruje najveći MG logotip dosad. Straga dvostruke ispušne cijevi i aluminijski donji branik spajaju elegantan i sportski izgled. Brzi pogled u kabinu otkriva gdje je kod razvoja bio MG-ov glavni fokus. Interijer je izrađen od vrlo pristojne plastike, a tu su i dijelovi mekše obloge preko ploče i vrata. Potpuno digitalni cockpit, tipke u stilu tipki klavira, ventilacijski otvori s dizajnom turbine i obloge vrata mekane na dodir zaokružuju osjećaj udobnosti i kvalitete u kabini. Prostora ne manjka, kako sprijeda, a tako i straga.

Putnici na stražnjim sjedalima također su udobno smješteni u sjedalima s mogućnošću podešavanja nagiba naslona. Prostora za koljena ima kao u klasi većem SUV-u, a tu su i dvostruki ventilacijski otvor, dva USB priključka i elegantni sklopivi naslon za ruke koji se otvara i otkriva prostor za pohranu i dvostruke držače za čaše. Prtljažnik zaprima 463 litre, s preklopljenim naslonima otvara prostor od 1454 litara. S dužinom od 4574 mm, širinom od 1876 mm i visinom od 1664 mm čak koketira s D segmentom, a kupcima pruža ne samo impresivnu količinu prostora i udobnosti nego i povišeni položaj za vožnju i sjajnu preglednost.

Cijena


Zbunjujuće razine opreme i skupe opcije ne nalaze se u liniji HS-a. Umjesto toga, ponuđene su specifikacije Standard, Comfort i Luxury. Početna razina opreme Standard od važnije opreme sadrži stražnje parking senzore i stražnju parking kameru, 17" aluminijske naplatke, 10.1" "lebdeći dodirni zaslon" s mogućnošću Android i Apple CarPlay povezivanja, kožni upravljač te praktična stražnja sjedala podesiva po nagibu.

Comfort razina opreme dostupna je od 28.200 eura za verziju s ručnim mjenjačem, a donosi između ostalog 12,3" digitalnu instrumentnu ploču, 10.1" "lebdeći" dodirni zaslon s iGO navigacijom, prednja svjetla za maglu, zatamnjena stražnja stakla te grijana prednja sjedala pri čemu je vozačevo sjedalo i električno podesivo u šest smjerova. Verzija s automatskim 7-stupanjskim DCT mjenjačem je 2000 eura skuplja.

Luxury je na vrhu ponude; verzija s ručnim mjenjačem dostupna je za 30.200 eura. Motorna ponuda je još jednostavnija; nudi se samo 4-cilindrični turbobenzinski motor 1.5 T-GDi od 162 KS i 250 Nm 1500- 4400 o/min, isključivo s prednjim pogonom. Kupci imaju izbor između šeststupanjskog ručnog ili sedamstupanjskog DCT mjenjača. Performanse su u skladu s onim što se očekuje; sprint do stotke za 9,9 sekundi, potegne do 190 km/h, dok je kombinirana potrošnja (WLTP) 7,4 l/100 km za ručni i 7,6 l/100km za DCT mjenjač. HS je predviđen za vuču prikolice s kočnicama težine 1750 kg.

 
Mato PAVLIČEVIĆ
IZVRSNA VRIJEDNOST ZA ULOŽENI NOVAC
Vrlo jake karte su i jamstvo od sedam godina/150.000 km kao i to da su vozila u svim konfiguracijama (osim bazne) dostupna za isporuku odmah. Automobil dolazi u pet različitih boja, i sve su uključene u cijenu, dakle za željenu boju nema nadoplate. MG HS paleta boja sastoji se tako od Dover bijele, Brighton plave, Medal srebrne te Pearl crne kao i Diamond crvene metalik boje.

Da zaključimo: ako imate ograničeni proračun, a želite potpuno novi automobil, MG HS je dobar prijedlog za prijevoz obitelji. Naravno, ako možete preživjeti to što ima kineske korijene. Tada bi njegova atraktivna cijena, sedmogodišnje jamstvo i velikodušne specifikacije opreme mogli biti dovoljni da vas uvjere. Jer, daje izvrsnu vrijednost za uloženi novac, za koji se može dobiti konkurentrski B-SUV s ne samo manje opreme, već i više od 50 “konja” manje ispod poklopca.

STANDARD NA SVIM RAZINAMA OPREME
Osim toga, visokotehnološki MG Pilot paket sustava za asistenciju dolazi kao standard na svim razinama opreme. Čini vožnju ugodnom i sigurnom s automatskim kočenjem u nuždi, tempomatom (adaptivni tempomat uz DCT automatski mjenjač), pomoći u držanju vozne trake, inteligentnom pomoći za ograničenje brzine, inteligentnom kontrolom prednjih svjetala, pomoći u prometnim gužvama (samo na verzijama s DCT automatskim mjenjačem), upozorenjem na poprečni promet straga, detekcijom mrtvog kuta i upozorenjem na otvaranje vrata.

Možda ste propustili...

BROJI SVOJE POSLJEDNJE PROIZVODNE DANE

Konačan kraj za Jaguar F-Type

EU ĆE UVESTI CARINE NA UVOZ

Volvo se iz Kine seli u Belgiju