Osijek
BESPLATNA EDUKACIJA ZA PODUZETNIKE

Ugodna aroma element uspješnijeg poslovanja
Objavljeno 21. siječnja, 2023.
U ciklusu besplatnih seminara koje je Osječko-baranjska županije organizirala za poduzetnike i sve one koji su uključeni u poslovni svijet održan je seminar pod nazivom "Miris kao marketinški alat". Marketing mirisa može, primjerice, povećati promet i utjecati na to koliko vremena kupci provode u trgovini, čulo se na radionici održanoj s ciljem upoznavanja polaznika s utjecajem prirodnih mirisa u svrhu poboljšanja poslovne komunikacije, prodaje, atmosfere i radne učinkovitosti na poslu. Uz to, polaznicima su predstavljeni primjeri kreiranja mirisnih logotipa te dani savjeti za poboljšanje fokusa i amortizacije stresa na radnom mjestu.

- Osječko-baranjska županija prošle je godine pokrenula projekt besplatnih edukacija kojima je cilj dati poduzetnicima dodatne informacije i alate kako bi u ovim izazovnim vremenima mogli unaprijediti svoje poslovanje, kako bi bili konkurentni na tržištu, dugoročno opstali i kako bi zajednički poticali gospodarstvo naše županije - rekla je pročelnica Upravnog odjela za gospodarstvo OBŽ-a Ivana Katavić Milardović te dodala kako je održano već šest edukacija, za koje su poduzetnici pokazali veliko zanimanje i na kojima su stekli nova znanja i vještine.

Marketing mirisa praksa je korištenja ugodne arome za poboljšanje ugleda tvrtke, poboljšanje korisničkog iskustva i povećanje prodaje, a uz to smirujući miris unutar poslovnog sastanka može ljude održati mirnijima. Nadalje, miris koji potrošaču izaziva sretno sjećanje može i iskustvo kupnje učiniti sretnijim.

- Mirisi su nova dimenzija komunikacije s klijentima i tržištem. Poduzetnici mogu primijeniti mirise i aromaterapiju u vlastitom uredu kako bi se osjećali dobro, ali i u komunikaciji sa svojim klijentima, te tako unaprijediti prodaju, postati prepoznatljivi na tržištu i pokuašeti nešto novo u svom poslovanju - objasnila je Anamarija Pažin Morović, mag. oec., aromaterapeut i wellness manager, te istaknula kako se aromaterapija razvija, puno je malih domaćih proizvođača eteričnih ulja, i polako, prema uzoru na svjetsku praksu, poput Amerike ili Japana, ona nalazi svoj prostor i u Hrvatskoj.

Tihana Eršek Cicvarić
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike