Ekonomija
NOVI ISKORAK NA TRŽIŠTU

U vlasničku je strukturu Fisherije ušao Matijević
Objavljeno 10. siječnja, 2023.
Fisherija, koja je u kratkom roku prepoznata kao brend ribljih proizvoda i plodova mora, među svim dobnim skupinama, mijenja vlasničku strukturu. Tvrtka Fisherija, specijalizirana za prodaju ribe i morskih plodova, kroz svojih, za sada, pet prodavaonica na području Zagreba, izgradila je uspješan i prepoznatljiv brend te ostvarila veliki rast koji se nastavlja širenjem maloprodajne mreže. Početkom ove godine u vlasničku strukturu ušao je Denis Matijević, poduzetnik s više od 30 godina iskustva u poljoprivredno-prehrambenom sektoru. Vlasnik je nekoliko tvrtki u navedenom sektoru te je kroz brend the meat ozbiljno zakoračio u segment visokokvalitetne hrane. Kroz iskustvo novog vlasnika i strategiju poslovanja i razvoja dosadašnjih vlasnika Ivana Bosnića, Branimira Brzića, Marka Burazina i Ivice Žurića, otvara se prilika za još snažniji rast i razvoj brenda. Ovo je i prvi korak u povezivanju brendova Fisherija i the meat u segmentu visokokvalitetne hrane koji bi kroz sinergijske efekte trebao biti temelj za novi iskorak na tržištu. Z.R.

Možda ste propustili...

GOSPODARSKA NIŠA S VELIKIM POTENCIJALOM

Tržište privatnog zdravstva do 2028. bit će 1 mlrd. eura

PROGNOZE TRANSFORMACIJA KRIZE SE NIŽU JEDNA ZA DRUGOM I NE NAZIRE IM SE KRAJ

Zašto će se neke tvrtke u idućih šest godina ili spasiti ili uništiti?

Najčitanije iz rubrike