Autoglas
SAMO NA STRUJU

Renault obnavlja ponudu lakih komercijalnih vozila
Objavljeno 4. listopada, 2022.
Renault je, kad je riječ o električnim dostavnim vozilima, već veteran

Francuski proizvođač obnavlja svoju ponudu potpuno električnih LCV vozila, počevši od novog Kangooa Van E-TECH Electric i Mastera E-TECH Electric, koje smo imali priliku voziti na međunarodnoj prezentaciji u okolici Pariza. Renault je, kad je riječ o električnim dostavnim vozilima, već veteran. Još prije 36 godina predstavio je prototip potpuno električnog Mastera, a Kangoo Z.E je nakon deset godina i 70.000 prodanih jedinica stigao u potpuno novom izdanju. Temelji se na istom vozilu s toplinskim motorima koje nosi titulu Vana godine 2022. Postavljanjem baterije ispod podnice teretni kapacitet kombija ostaje nepromijenjen, sa do 3,9 m³ prostora u verziji L1 (4,9 m³ u duljem modelu L2, koji stiže poslije), uz 600 kg nosivosti (800 kg u dugom) i mogućnosti vuče do 500 kg.



Kangoo Van E-TECH Electric opremljen je motorom od 90 kW/122 KS i 245 Nm. Način rada Eco ograničava izlaznu snagu i maksimalnu brzinu te pomaže optimizirati cjelokupni domet i najbolje se iskorištava kada se vozi lagani teret. Zahvaljujući novoj litij-ionskoj bateriji od 45 kWh, koja se sastoji od osam neovisnih i lako popravljivih modula, domet je do 300 km u WLTP ciklusu.


Za ponovno punjenje baterije nudi se izbor između tri vrste punjača: standardno su u ponudi trofazni punjač od 11 kW, pogodan za sve vrste kućnog punjenja, kao i trofazni punjač od 22 kW, za ubrzano punjenje na javnim terminalima. Kao opcija na punjaču od 22 kW je brzi DC punjač od 80 kW za obnavljanje autonomije od 170 km u 30 minuta.

Konvencionalno hidraulično kočenje potpomognuto je sustavom ARB (Adaptive Regenerative Brake System), koji maksimalno povećava količinu obnovljene energije bez obzira na odabrani režim kočenja. Raspon kombinacija načina vožnje/režima kočenja znači da vozači mogu birati između šest različitih stilova vožnje u skladu sa specifičnom upotrebom vozila.


Od pomoći su i aplikacija za pametne telefone MyRenault ili multimedijski sustav Renault Easy Link, s pomoću kojih se može daljinski zakazati punjenje baterije, grijanje/hlađenje kabine, pronaći punionice ili pak izračunati dostupna odredišta s preostalom napunjenošću baterije.

Mato PAVLIČEVIĆ
POTPUNO JE NOV I ELEKTRIČNI MASTER
Potpuno nov je i električni Master, koji je dobio pogonski sklop iz putničkog Zoea. Učinkoviti elektromotor od 57 kW/76 KS osmišljen je za vožnju po gradskim cestama, a baterija od 52 kWh omogućuje domet do 200 km. Bateriji je potrebno pet sati da dostigne 80 % napunjenosti kada je priključena na Wallbox od 7,4 kW i desert sati kod kućnog punjenja od 3,7 kW.

Možda ste propustili...