Osijek
MONIKA KOVAČEVIĆ VLASNICA BRENDA MONNAMOI

Romantična junakinja iz osječke modne bajke
Objavljeno 21. lipnja, 2022.
Monika sama bira tkanine, dizajnira, kroji, šije, objavljuje na društvenim mrežama, fotografira, vodi otpremu i prodaju...

Završila je gimnaziju i potom stekla diplomu iz ekonomije. Zatim je upisala još jedan studij, no nije ga završila, tražila se i dalje. Instinkti su joj govorili kako je rođena za nešto drugo, ne za ono za što se odškolovala. Danas radi ono što voli, svoj je posao, doslovno, iskrojila po mjeri vlastitih afiniteta i kreativnosti, okrunivši svoju davnašnju ljubav prema radu s tkaninama.



Suradnja s roditeljima


Osječanka Monika Kovačević (37) vlasnica je modnog brenda Monnamoi. Njezine romantične i ženstvene haljine, koje isprva sama dizajnira, potom samostalno izrađuje krojeve i onda ih šije, već su postale prepoznatljive među ženama u Hrvatskoj, ali i izvan njezinih granica. Kako je tek na početku svoje modne bajke, Monika je u njoj, zasad, jedina junakinja. Naime, osim što dizajnira, kroji i šije, sama se bavi i marketingom (preko društvenih mreža) i prodajom, fotografira, sama kontaktira s kupcima, sama pakira i otpravlja svoje haljine, ukratko - od prvog njezinog pogleda na balu tkanine od koje će sašiti haljinu do zadovoljnog pogleda u zrcalu klijentice koja ju je odjenula - sve je Monikinih ruku djelo. Moda made in Osijek!

Kažu kako ništa u životu nije slučajno. Potvrdu toj tezi u Monikinu je slučaju lako naći u njezinoj obitelji. Mama i tata, naime, 30 se godina bave prodajom talijanskih tkanina, u dvije prodavaonice (od kojih je ona osječka u susjedstvu Glasove redakcije), pa je i Monika dugo bila u poslu s roditeljima, s kojima, dakako, i sada surađuje.

- Odmalena sam s krpicama, a šijem od srednje škole, uvijek me to zanimalo, no svoj sam posao i modni brend Monnamoi pokrenula tek prije godinu i pol dana, u pandemiji, bila je to prijelomna točka. Cijeli je moj dosadašnji radni vijek bio omotan tkaninama, pa sam odlučila pokušati spojiti sve svoje ljubavi - prema šivanju i krojenju, prema modi i prema tkaninama - otkriva Monika.

Sve je navedene dijelove zašila vlastitom modnom pričom s naglašenom romantičnom niti, stoga ne čudi što na njezinoj FB stranici stoji moto: "Embrace the mood of romance!" Kada bi se pak njezin modni kredo morao izraziti jednom riječi, bila bi to - ženstvenost. I sama je takva, krhka, vitka, nasmiješena, profinjana držanja, bujne kose, s vintage imageom, zbog čega podsjeća na junakinje iz klasičnog Hollywooda i zlatnog doba rimskog studija Cinecittà. Taj dojam dijelom, tvrdi, zahvaljuje i svojim haljinama. Jednu je bijelu, s motivom ruža puderaste boje, uz bijele klompe-sandale s visokom potpeticom i pletenu torbicu, nosila i tijekom našeg upoznavanja, ponosna na svoj brend.

- Pazim na svaki detalj i držim do kvalitete, ne želim da se djevojke i žene koje naruče moju haljinu razočaraju kad ju odjenu, kako se često događa kada stignu haljine koje naručite preko interneta. One na fotografijama izgledaju sjajano, a zapravo se događa da vam stigne samo loša imitacija. Možda će netko reći kako je cijena moje haljine viša od te s neke popularne mrežne stranice, no ako kupite jeftinu haljinu koju ćete odjenuti samo jednom (ili ni jednom), onda je to promašena investicija. Svoje haljine smatram svevremenskim, one su hand made i sašivene su od kvalitetne tkanine, što svatko može provjeriti - odlučna je Monika, koja svoj brend namjerava razvijati u tom ženstvenom, romantičnom, pomalo vintage stilu, s tim da će osim haljina početi šiti i bluze i suknje.


Iako često radi i subotom i nedjeljom, ili do dugo u noć, mlada Osječanka ni na tren se nije pokajala što je pokrenula svoj modni brend. Više ne može zamisliti da radi nešto drugo, ispunjena je ovim poslom do posljednje stanice.

Personalizirani pristup


- Zasad prodajem samo preko Facebooka i Instragrama, no s vremenom planiram otvoriti i web shop. Budući da radim sama, na ovaj si način mogu sama određivati tempo rada. Ne bih, naime, željela preopteretiti se narudžbama i ne isporučiti haljinu na vrijeme. Najveći broj mojih kupaca su žene u dobi od 25 do 45 godina, no ima ih i starijih i mlađih. Mnogi moji modeli odgovaraju i vitkijoj i raskošnijoj građi, tako da ni dob ni konfekcijski broj nisu ograničavajući faktor. Jedino što sam opazila da bolje prolaze haljine dužine malo ispod koljena, ili i nešto duže, nego kratke - otkriva preferencije svojih kupaca.

Monika im omogućuje da za određeni model haljine odaberu tkaninu i dezen, a taj personalizirani pristup nailazi na oduševljenje kupaca, s kojima rado ostaje u kontaktu prateći ih na društvenim mrežama. Ozari se svaki put kada na fotografiji ugleda ženu koja u haljini Monnamoi izgleda zadovoljno i samouvjereno, s osmijehom kao najljepšim modnim dodatkom.

Ivana Rab Guljaš
Možda ste propustili...

PREDSTAVLJENI NOVI PROSTORI ZAVODA ZA DERMATOLOGIJU I VENEROLOGIJU

Stacionar Dermatologije nakon čak 40 godina ponovno u krugu KBC-a Osijek

ZDENKO BORAS, KIRURG IZ OSIJEKA S INOZEMNIM ISKUSTVOM

Čak 70 % pretilih izgubi sav višak kilaže nakon barijatrijske operacije

STRUČNI SKUP O SIMULIRANIM SUĐENJIMA

Stekli znanja o važnosti sudstva

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana