Autoglas
VOLKSWAGENOVA USPJEŠNICA JURI DALJE

Draga, smanjio sam VW Golf, sada je Polo
Objavljeno 14. prosinca, 2021.
Priča o malom velikom Volkswagenu počela je 1975., a do danas ih je u šest generacija proizvedeno više od 18 milijuna

Na cestama Istre vozili smo u Hrvatskoj upravo predstavljeni redizajnirani Volkswagen Polo, sa stilskim osvježenjem inspiriranim najnovijim Golfom, zajedno s novim tehnologijama pomoći vozaču, infotainmentom i stalnom povezanošću, u čemu se gotovo izjednačio s većim bratom.



Priča o malom velikom Volkswagenu počela je 1975., a do danas ih je u šest generacija proizvedeno više od 18 milijuna. Od samog početka Polo je bio manja, gradska verzija popularnog Golfa, s kojim je redovito dijelio dizajnersku matricu i tehnologije. Sprijeda je potpuno promijenjen, s novim LED glavnim svjetlima već od osnovnog modela Life, a LED matrix svjetla dostupna su opcijski, ovisno o opremi. Sam odbojnik također je potpuno promijenjen, u Golfovu stilu, pa ako ih sada iz daljine gledate sprijeda, teško se razlikuju na prvi pogled. No razlike u izgledu između tri paketa opreme lako su vidljive i prepoznatljive. Straga je izgled također potpuno revidiran. Promjene u interijeru nisu tako dramatične kao izvana, ali je napravljeno nekoliko izmjena kako bi i dalje ostao svjež.


Svježina


Tu je i novi upravljač, zajedno sa serijskim digitalnim zaslonom za vozača od 8 inča na Lifeu, odnosno od 10,25 inča na Styleu i R-Lineu. Oba imaju više mogućnosti različitih grafičkih prikaza, a grafička bi rješenja na manjem zaslonu ipak mogla biti malo maštovitija i preglednija. U svim razinama opreme vozaču i putnicima je na raspolaganju i središnji dodirni ekran infotainmenta. Tako se kod verzije Life dobije druga generacija modularne Infotainment matrice (MIB2), sustav Composition Media sa 6,5-inčnim ekranom i funkcionalnostima Apple CarPlay i Android Auto. Ready2Discover s 8,0-inčnim zaslonom standardno dolazi u Style i R-Line i pripada trećoj generaciji modularne Infotainment matrice (MIB3). S pametnim telefonima spaja se bežično. Uz radijski sustav Ready2Discover, korisnik ima mogućnost retroaktivne aktivacije funkcije navigacije (značajke na zahtjev), koja je standard kod Discover Media i Discover Pro.


Motorizacija


Jednolitreni TSI trocilindraš dolazi u dvije razine snage – 95 KS/175 Nm i 110 KS/200 Nm. Motori od 95 KS dolaze s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem, koji se sasvim solidnim pokazao i na autocesti, a 7-stupanjski automatizirani DSG mjenjač dolazi uz doplatu.

Snažniji motor dostupan je isključivo uz DSG mjenjač.

Uvodnog motora, atmosferskog 1,0-litrenog MPI sa 80 KS i 93 NM, te dvogorivnog TGI (benzin-CNG) sa 90 KS i 160 Nm zasad nema u ponudi, ali su najavljeni. Kao i GTI sa 207 KS, koji stiže na ljeto. I za kraj, malo o cijenama: dosadašnji nazivi paketa opreme postaju povijest stvarajući raspon verzija koji je prilagođeniji korisnicima.

U standardni model integrirana je oprema koja je bila najpopularnija među kupcima. Konfigurator sada počinje s verzijom Life, a nastavlja se na Style i R-Line. Tako model s 95 KS i opremom Life stoji 135.432 kune, a doplata je za DSG oko 15.000 kuna. Jači model s opremom Life i mjenjačem DSG stoji 159.803 kune do registracije.


Mato PAVLIČEVIĆ
BROJNE PREDNOSTI
Sada je i za Polo dostupna tehnologija Travel Assist - sustav automatizirane vožnje drugog stupnja koji automobilu omogućuje da preuzme kontrolu nad ubrzanjem, kočenjem i upravljanjem na autocestama. Travel Assist je funkcionalan pri brzinama do čak 210 km/h. Tehničku osnovu pruža najsuvremenija modularna poprečna matrica MQB A0 za posebno kompaktna VW vozila. Nudi niz prednosti; osim što je visokotehnološka podloga, omogućuje prostrani interijer uz 351-litreni volumen prtljažnika i izvrsne karakteristike u sudaru.

2

razine snage ima

1-litreni TSI trocilindraš

18

milijuna Pola prodano je

od premijere 1975. godine

Od samog početka Polo je bio manja, gradska verzija

popularnog Golfa

Možda ste propustili...

PROMAŠAJ NIJE UGLEDAO SVJETLO DANA

Lamborghini Borneo ili Galileo nije proizveden

PRIPREMA SE NASLJEDNIK

Bliži li se kraj Opel Insignije?

SURADNJA DVAJU VELIKIH PROIZVOĐAČA VOZILA

Gorivni članci Toyote za Daimler Buses