Autoglas
ENDURO NA STRUJU

Kubergovi električni motocikli "prašili" po motocross stazi
Objavljeno 12. listopada, 2021.
Električni motocikli marke Kuberg češke su proizvodnje i inovativnog dizajna

Testnim vožnjama premijerno su u našoj zemlji predstavljeni enduro/cross motocikli na potpuno električni pogon Kuberg, čime je počela era elektrifikacije off-road motocikala u Hrvatskoj. Motocikli marke Kuberg, češke proizvodnje i inovativnog dizajna, mogli su se iskušati na motocross stazi u Gornjoj Zdenčini, u blizini Zagreba. Sudionici na predstavljanju mogli su isprobati nekoliko izvedbi - modele Start, Hero, X-Force, Freerider i Ranger. Najprije su pred pozvanim novinarima, partnerima i zainteresiranim kupcima demonstracijske vožnje izveli profesionalni vozači motocrossa, koji su i sami imali prvi put priliku voziti na potpuno električni pogon. Među njima se posebno isticao mladi David Dorčić iz Extreme kluba Malino-Oriovac, koji je neustrašivo vozio X-Force. Iako je nedostajao zvuk motora, osjećaj brzine i prašine koja je ostajala iza njih na brežuljcima motocross staze pokazali su da ovi električni motocikli omogućuju potpuni doživljaj avanture, i to bez zagađivanja okoliša.



Ono što ove motocikle razlikuje od pravih cross motocikala izuzetna je jednostavnost vožnje, čime je amaterima otvorena mogućnost da i sami osjete nalet adrenalina vožnje po neravninama i mjestima gdje ne postoje staze i putovi. Pritom nimalo ne možete zaboraviti činjenicu da gas morate pritisnuti oprezno jer je prijenos električne snage momentalan, a ubrzanje strelovito. Buduće vlasnike ovih motocikala ujedno će sigurno veseliti činjenica da održavanje iziskuje znatno manje i vremena i novca nego sličnih benzinskih konkurenata.

Svi koji su to željeli mogli su uz minimalne upute isprobati motocikle na stazi i na neravnim putovima pokraj staze. Neki hrabriji i iskusniji okušali su se u manjim skokovima, a drugi su se zadovoljili neravninama na obližnjoj livadi. No svi su bili oduševljeni doživljenim iskustvom i osjećajem vožnje.

Osim enduro izvedbi među predstavljanim primjercima sudionici su imali priliku vidjeti i isprobati cestovnu, Street verziju modela Freerider, koju je moguće registrirati. Vjerojatno najveću zabavu imat će klinci, za koje postoje mini izvedbe crossera, modeli Start i Hero.

Mato Pavličević
// PREMIJERA //
MOGU IH VOZITI TROGODIŠNJACI
Zanimljivo, Kuber ima modele “kroserica” već za dob od tri godine, pa sve do modela namijenjenih pravim profesionalcima. Najveći je naglasak upravo na mladima, pa je Young Rider namijenjen djeci od 3 do 12 godina, Hero Edition djeci od 5 do 12 godina, X-Force i Challenger mogu voziti svi od 6-godišnjaka do odraslih, a Freerider je namijenjen tinejdžerima i odraslima.

Možda ste propustili...

BROJKE SU LOŠIJE OD ONIH IZ RUJNA 2020.

Zabrinjavajući pad prodaje novih automobila u rujnu