Tehno
VIBER

Pandemija potaknula trendove
Objavljeno 26. ožujka, 2021.
Viber, jedan od vodećih svjetskih appova za jednostavnu i besplatnu komunikaciju, zabilježio je primjetan porast u grupnim aktivnostima godinu dana nakon početka pandemije COVID-19. Globalni trend na Viberu pokazuje porast broja grupnih poruka za 170 %, a broja posjeta communityjima za 30 %. U Hrvatskoj, ukupno vrijeme provedeno u appu povećalo se za 50 %, čemu je pripomoglo i povećanje broja aktivnih communityja u zemlji za više od 85 %. U Hrvatskoj Rakuten Viber bilježi skok u korištenju grupnih aktivnosti kako slijedi: broj poslanih grupnih poruka povećao se za 25 % YoY, ukupan broj posjeta Communityjima porastao je za gotovo tri puta, najnovija usluga grupnih videopoziva (dolaznih) bilježi povećanje od oko 17 %, kroz zadnja četiri mjeseca.


Potaknuti pandemijom, brojni brendovi i tvrtke okrenuli su se chatbot rješenjima u messengerima kako bi svojim korisnicima ponudili personaliziranu i relevantnu instant-komunikaciju. U Hrvatskoj je korištenje Viber chatbotova poraslo za dva puta YoY.


„Pandemija nam je promijenila živote. Utjecala je na način na koji komuniciramo s obitelji, prijateljima i kolegama, kako koristimo razne usluge i kako si organiziramo dnevne aktivnosti. Ujedno je potaknula nastanak mnogih inovativnih koncepata koji su doveli do prave eksplozije tehnoloških rješenja koja su zaživjela u svakom aspektu naših života. Naš je cilj ostati besplatna i sigurna opcija koja milijunima korisnika pruža digitalno okružje za bezbrižnu komunikaciju, a sve kako bismo podržali stvaranje još više autentičnog lokalnog sadržaja“, izjavio je Atanas Raykov, viši direktor EMENA u Rakuten Viberu.


I dok se svijet pokušava prilagoditi “novom normalnom”, ljudi i dalje trebaju jednostavna i laka rješenja za videopozive, što se vidi prema rezultatima iz Hrvatske. M.R.
Potaknuti pandemijom, brojni brendovi i tvrtke okrenuli su se chatbot rješenjima u messengerima
Najčitanije iz rubrike