Zdravlje
HODANJE

Prevencija kroničnih bolesti
Objavljeno 18. siječnja, 2021.
Hodanje je široko pristupačna tjelesna aktivnost koja ne zahtijeva posebne vještine, osim nešto više slobodnog vremena, a rijetko je povezano s ozljedama te ga mogu prakticirati ljudi svih dobnih skupina, pa i oni koji se nikada nisu bavili tjelesnom aktivnošću. Zaštitni utjecaj hodanja kao tjelesne aktivnosti kod većine ljudi prepoznat je u prevenciji kroničnih nezaraznih bolesti. Prema preporuci Svjetske zdravstvene organizacije, odrasla bi osoba trebala biti tjelesno aktivna pet dana tjedno 30 minuta dnevno (ukupno 150 minuta) ili tri dana tjedno po 50 minuta dnevno (umjereni napor vezan uz odlaske i dolaske na posao, radnu i aktivnost tijekom slobodnog vremena - šetnja). Sve manje ljudi pješači pa postoji potreba uključivanja više hodanja u svakodnevni život. Djeca i mladi trebali bi biti tjelesno aktivni najmanje 60 minuta dnevno.

Tjelesna aktivnost odabrana prema vlastitim sklonostima i mogućnostima te spolu i dobi povećava potrošnju kalorija unesenih hranom, utječe na tjelesnu spremnost i psihičko stanje. J.Kn.
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana