Regija
VEDRANA MIŠIĆ U NOVOM PROSTORU U PODUZETNIČKOM INKUBATORU

Ljulja proizvodi 100 posto više ljuljački, ni korona nije naštetila
Objavljeno 23. rujna, 2020.
VINKOVCI - Vedrana Mišić, 35-godišnja vinkovačka poduzetnica, vlasnica brenda Vinkovačka ljulja, koji kreira, proizvodi i na tržište plasira maštovito izrađene ljuljačke za djecu, proljetos se usred korone preselila u prostor vinkovačkog Poduzetničkog inkubatora, gdje su uvjeti za rad mnogo bolji. Za nju je Poduzetnički inkubator jako dobra ideja kako pomoći poduzetnicima početnicima jer su troškovi najma poslovnog prostora jedan od najvećih troškova, pogotovo za one koji se bave proizvodnjom jer im treba prostor u kojemu skladište materijale i gotove proizvode, a u istom prostoru ih i pakiraju i dostavljaju naručiteljima.

- Sada smo u novom i modernom inkubatoru, drago mi je što naš grad ima takav prostor i što je prepoznao našu ideju i proizvode. Zadovoljni smo, ali ima tu još mjesta za razmišljanje o nekim koracima k poboljšanju kako bismo smanjili troškove. Proizvodni prostori inkubatora su jako veliki, a cijena najma je po kvadratu, tako da mislim da mali proizvođači imaju strah od toga da uđu u toliki prostor, gdje već zbog veličine moraju računati na sve veće troškove režija. I uz subvenciju Grada ipak imamo veće troškove od očekivanih. U prvoj godini ćemo to moći izdržati, ali kako se subvencije budu smanjivale, bit će sve teže, toga smo svjesni, ali bih predložila da imamo razna predavanja i edukacije jer prostora imamo dovoljno - kaže vinkovačka poduzetnica, dodajući kako su uzeli prostor od 77 četvornih metara, što im je sada previše, ali svi su te ili veće kvadrature. Prije je radila kod kuće u 15 kvadrata i tamo nije mogla imati ni veće količine materijala, izrada je bila isključivo po narudžbi, što je sporije, a liste čekanja bile su i do 2-3 mjeseca.

- Sada moja zaposlenica, gospođa Barica, i ja imamo i više nego dovoljno prostora za sve naše materijale i za izradu proizvoda. Imamo nekoliko industrijskih strojeva na kojima nam je lakše i brže raditi, a više ne radimo isključivo po narudžbi nego izrađujemo proizvode koje potom objavimo na svojoj web-stranici i u web-shopu. Tu se mogu pogledati svi naši modeli, dezeni i opisi proizvoda. Naravno da je web-shop i nama olakšao cijeli proces. Narudžbe su preglednije, brže se obrađuju te naši proizvodi u vrlo kratkom roku dolaze kupcima. Sa svim tim uspjeli smo povećati proizvodnju za 100 posto u odnosu prema prošloj godini - kaže Vedrana Mišić i podsjeća kako dio materijala nabavlja u Hrvatskoj, ali veći dio u drugim članicama EU-a jer je izbor veći i cijene su povoljnije.

U vrijeme prvog vala korone nisu imali problema što se tiče narudžbi, bilo ih je čak i više jer je sve bilo zatvoreno pa su se ljudi u potrebi za nekim darom, ili roditelji koji su željeli pružiti djeci zabavu i u izolaciji, odlučili kupiti ljuljačku za doma.

- Manjih problema bilo je s dostavom proizvoda. Baš u to vrijeme bili smo i u procesu selidbe u inkubator, na trenutke sam svakako razmišljala i o odustajanju jer nisam bila sigurna je li pametno u takvom trenutku raditi takve drastične korake i kretati u najam i zapošljavanje. Sada mi je drago što sam prihvatila taj izazov jer se pokazalo da sam postupila ispravno. Imam dojam da su u vrijeme ove epidemije i za lockdowna u državi ljudi počeli više paziti gdje i što kupuju, više se cijeni i traži domaći proizvod - zaključuje Vedrana Mišić.
Miroslav Flego
150

komada raznih modela ljuljački mjesečno trenutna je proizvodnja
Možda ste propustili...

9. OBRTNIČKO-GOSPODARSKI SAJAM

Predstavit će i kovački zanat

GRADSKA LIMENA GLAZBA DONJI MIHOLJAC

Nove odore, note, nastupi, seminari

DO VALENSA I IZ OSIJEKA I SL. BRODA

Vikend uz glazbu, craft pivo, stare vinile, stripove

Najčitanije iz rubrike