Osijek
ZAVOD ZA STANOVANJE

Stalnom komunikacijom do rezultata i učinkovite obnove
Objavljeno 14. kolovoza, 2020.

Stalna komunikacija sa strankama, a to su suvlasnici osječkih višestamebnih objekata, u stalnom je fokusu osječkog Zavoda za stanovanje i njezina direktora Bojana Bodražića. Ranije smo izvještavali o serijama susreta u mjesnim odborima koji su rezultirali realizacijom projekata energetske obnove sufinancirane i iz sredstava europskih fondova.

- Do kraja 2019. godine preko javnog poziva Fonda za zaštitu okoliša i energetske učinkovitosti pokrenuta su 22 projektna prijedloga energetske obnove zgrada na upravljanju kod Zavoda te je došlo do obnove pročelja, krovova i stolarije na tim zgradama. Njihovi su suvlasnici na taj način došli do čak 60 posto nepovratnih sredstava. Riječ je o ukupnoj vrijednosti radova većoj od 25 milijuna kuna, što je uz redovnu kreditnu liniju, koju je pokrenula Osječko-baranjska županija za desetke zgrada, a čiji su se suvlasnici na taj način odlučili na obnovu pročelja, dovelo do toga da je sam grad Osijek dobio novu vizuru orijentiranu na uštedu energije i energetsku održivost - ističe Bodražić. Posebno je uz to i zadovoljstvo zato što je ovo potaknulo i obnovu zgrada sa spomeničkom vrijednošću, posebice kada se govori o secesijskim zgradama.

No, tu nije kraj komunikacije. Svjesni vremena u kojemu živimo, u Zavodu su unaprijedili i digitalne kanale komunikacije. Svim suvlasnicima zgrada na upravljanju kod Zavoda za stanovanje sada je dostupna nova usluga - uvid u stanje pričuve uz pomoć računalne aplikacije.

- Trebalo bi to biti rješenje za niz sporova među suvlasnicima zgrada do kojih dolazi upravo zbog zajedničkog novca. Riječ je o dnevno ažuriranim podatcima za svaku zgradu. Aplikacija funkcionira unutar sustava internetske stranice Zavoda za stanovanje. Suvlasnici mogu odabrati kakvo izvješće o pričuvi žele - financijsku rekapitulaciju, izvješće o zaduženjima i uplatama, ili specifikaciju na ime zgrade učinjenih troškova. Svaki izvještaj potom mogu kroz aplikaciju pregledati te sačuvati u digitalnom obliku u PDF formatu, ili ga kao takvog ispisati na računalnom pisaču”, podsjeća Bodražić te napominje kako je aplikaciji moguće pristupiti i preko mobitela.

A unazad godinu dana dostupna je i aplikacija u sklopu koje suvlasnici mogu ocijeniti izvođača radova u svojim zgradama.

- Riječ je o mogućnosti ispunjavanja upitnika nakon izvedenih radova, bilo da je riječ o, primjerice, popravku instalacija ili obnovi pročelja. Odaziv suvlasnika za sada je odličan, a pozivamo sve naše korisnike koji još nisu ispunili upitnik da to učine te nam na taj način daju dodatni uvid u kvalitetu rada tvrtki s kojima surađujemo. Tako će Zavod, s jedne strane, steći uvid o kredibilitet tih tvrtki po obavljenom poslu, a s druge strane, ako postoji nezadovoljstvo obavljenim poslom, za korisnike usluge Zavod će kontaktirati poslovnog subjekta koji je eventualno dobio lošu ocjenu i potom otvoreno posredovati kako bi u budućnosti poboljšao svoju uslugu. Izravno vlasniku tvrtke prenosimo eventualne pritužbe na rad tvrtke i potom tražimo očitovanje. Suvlasnici svih zgrada pod upravljanjem Zavoda zaslužuju kvalitetnu uslugu koju im osiguravamo preko natječaja - kaže Bodražić, uz napomenu kako upitnik može ispuniti za apsolutno sve obavljene radove, bez obzira na to kada su oni obavljeni.

Dario Kuštro
Možda ste propustili...

ISUSOVAČKA KLASIČNA GIMNAZIJA

Promocija projekta Egipat

Najčitanije iz rubrike