Ekonomija
STRATEGIJA

Koronakriza je pokazala snagu ICT sektora
Objavljeno 12. kolovoza, 2020.
"Istra je već odavno poznata kao vrhunska turistička destinacija, a tvrtke iz ICT sektora koje djeluju preko Strukovne grupe ICT Istre i HGK-a Županijske komore u Puli odlučile su kvalitetu života svog kraja dodatno brendirati kako bi privukle vrhunske profesionalce i kompanije", navode iz Hrvatske gospodarske komore (HGK). "Zato je izrađena Strategija brendiranja, koja promovira Istru kao idealno mjesto za život, rad i učenje. Cilj je stvaranje poticajnoga poslovnog okruženja u kojem će kompetencije sektora stvoriti znatne koristi ne samo za ICT tvrtke nego i za gospodarstvo cijele županije. Koronakriza je pokazala snagu ICT sektora, a sada je pravo vrijeme da se regija nametne i kao privlačno odredište za digitalne nomade. Za to je potrebna pomoć države, odnosno reguliranje takvog oblika rada koji će stručnjacima omogućiti da rade za bilo koju svjetsku kompaniju a uživaju sve životne blagodati lokalnog kraja", navode iz HGK-a. Z.R.
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

POSJET DELEGACIJE ŽUPANIJE RUSE

Jačanje gospodarske suradnje s Bugarskom

2

CIJENA HEKTARA PORASLA ZA 837 KUNA

Oranice skuplje u primorju nego na kontinentu

3

ISTRAŽIVANJE PORTALA MOJ POSAO

Trećina zaposlenih ljetos radila od kuće