Autoglas
HRVATSKA PREMIJERA:

Stigla nova generacija Honde Jazz i Jazz Crosstar e:HEV
Objavljeno 7. srpnja, 2020.
Do 2022. godine sigurno će dvije trećine Hondinih modela biti elektrificirano

Četvrta generacija Hondina prostornog čuda, Jazza, predstavljena je domaćoj javnosti, a riječ je o velikom novitetu kako za tog japanskog proizvođača tako i za tu tržišnu klasu. Naime, prvi put ima naprednu hibridnu pogonsku tehnologiju čime ubrzava Hondu da ispuni ambiciju po kojoj će do 2022. svi europski modeli imati elektrificirani pogon.

Ovo je ujedno prvi model u Hondinoj europskoj liniji koji nosi novu oznaku pogonskog sklopa "e:HEV". Kao i dosadašnji modeli, Jazz predstavlja spoj udobnosti i praktičnosti, a sve je fokusirano oko četiri, kako kažu, iskustva: vrhunske preglednosti, udobnosti u vožnji, novog pogonskog sklopa i jednostavne upotrebe.

U četiri stupa su u Hondi razvrstali njezine najvažnije vrijednosti: dizajn i opremu, konektivnost, sigurnost i pogon. Krenimo redom. Minimalističke, čiste, ali vrlo privlačne linije odlika su vanjskog dizajna, ali i interijera. Iznutra je po prostranosti i praktičnosti i dalje bez premca u klasi. Rezervoar je i dalje ispod prednjih sjedala, pa je Jazz za razliku od Civica zadržao svoja "čarobna sjedala" i iznimnu polivalentnost interijera. A tek kad govorimo o tehnologijama…. Aplikacije Android Auto i Apple CarPlay prvi put su dostupne za putnike u Jazzu preko wireless veze. Infotainment je s kontinuiranom konekcijom unutar vozila i WiFi konekcijom.

Osim toga, Honda nudi najopsežniji paket naprednih sigurnosnih značajki i pomoćnih programa za vozače u svojoj klasi. Opseg tehnologije Honda Sensing poboljšan je primjenom nove šire kamere veće rezolucije zamjenjujući prethodnu kameru i radarske postavke. To omogućava bolju svijest o okolišu vozila, uključujući prepoznavanje rubova bez rubnjaka ili oznaka na cesti, kao i noćnu funkciju za otkrivanje pješaka i biciklista kada nema ulične rasvjete. Tu su i novi zračni jastuci, a svjetsku premijeru ima onaj između prednjih sjedala. Još jedna novost je i verzija Crosstar, za one koji traže više od dizajna u crossover stilu.

Dostupan s istim hibridnim pogonom i dizajnom unutrašnjosti kao i standardni model, donosi povećanu visinu, posebni izgled prednje maske, vodootporne presvlake i integrirane krovne nosače.

Milan Bugarić
// novitet //
Benzinski motor uz elektroagregat
Za pogon je zadužen 1,5-litreni benzinski motor uz pojačanje elektroagregata za 80 kW i 253 Nm. Potrošnja je prema WLTP-u 3,6 litara. Tu su četiri paketa opreme: Comfort, Elegance, Executive i Executive 2-Tone s crnim krovom, a cijene su 179.990, 192.990, 208.990 i 212.990 kn. Jazz Hybrid Crosstar, ovisno o paketu opreme, stoji 223.990 odnosno 227.990 kuna.