Gastro
REVOLUCIONARNI FINSKI SUSTAV ZA DOSTAVU HRANE

Wolt je stigao u Osijek!
Objavljeno 30. lipnja, 2020.

Woltova avantura u Hrvatskoj krenula je krajem 2018. godine kada je za dostavu otvoren grad Zagreb, kao testno tlo za takvu uslugu. Nakon otvaranja glavnog grada, Wolt je prošle godine krenuo s radom u Rijeci i Splitu, dok su u 2020. godini otvoreni Zadar te sada i Osijek. Globalno, Wolt posluje u preko 20 zemalja diljem Europe te u Japanu.
 
Ekspanzija na druge gradove u Hrvatskoj očekivani je korak od strane Wolta, obzirom na brzi rast koji kompanija bilježi od samog starta, a posebno u posljednjih nekoliko mjeseci, a koji je posljedica iznimno dobrog i brzog prihvaćanja usluge od strane korisnika u svim gradovima. Wolt trenutno broji nekoliko stotina tisuća registriranih korisnika u Hrvatskoj te nekoliko desetaka tisuća aktivnih korisnika na mjesečnoj bazi. Uz ovoliko veliki broj zadovoljnih korisnika, Wolt surađuje i s nekoliko stotina partnera dostavljača koji svakodnevno marljivo patroliraju ulicama gradova u prepoznatljivoj plavoj boji te dostavama uveseljavaju gladne korisnike.
“Slobodno mogu reći da je Wolt na hrvatskom tržištu postavio visoke standarde u dizajnu, profesionalnosti djelatnika i dostavljača, marketinškoj strategiji i brzini dostave. Imamo čvrste i snažne temelje za još kvalitetniju suradnju s restoranima i još brži rast korisnika. Visoki postotak stalnih korisnika, učestalost naručivanja i broj novih korisnika neki su od pokazatelja koji sugeriraju da je Wolt preferirani odabir aplikacije za dostavu hrane. Veseli me što smo prepoznati kao lider na hrvatskom tržištu”, ističe Damir Krešo, Marketing Manager Wolta za Hrvatsku.

Wolt trenutno usko surađuje s više od 500 restorana i trgovina na hrvatskom tržištu, a u potpunosti je jasno da će ta brojka i dalje rasti, nakon otvaranja Osijeka. Osim što pružaju korisnicima najširu ponudu restorana od svih pružatelja srodne usluge, Wolt je kao odgovor na COVID-19 situaciju prilagodio poslovni model pa su tako na platformu uvedene brojne, raznovrsne trgovine (namirnice, mesnice, ribarnice, pekare, pet store-ovi i sl.) što znači da korisnici više ne moraju izdvajati vrijeme na odlazak u trgovinu i kupnju namirnica. Sve što je potrebno može se naručiti putem Wolt aplikacije i jednostavno pričekati dostavu iz udobnosti vlastitog doma.
Za sada je na aplikaciji za grad Osijek dostupno dvadesetak restorana pa tako korisnici mogu uživati u raznovrsnoj kuhinji Karaka restorana, nezaboravnim slasticama i desertima iz Gold by Waldinger, tradicionalnim jelima Restorana kod Javora, burgerima iz pivnice Merlon, pizzama iz pizzerie Ventidue i brojnim drugim.
Woltovi prodajni timovi svakodnevno ulažu maksimalne napore kako bi ponudu restorana i trgovina učinili još širom te dostupnijom svima, a vjerujemo kako će isti napor biti uložen i u stvaranje što kvalitetnije ponude u Osijeku.
„Drago nam je što su korisnici u svim gradovima gdje djelujemo prepoznali kvalitetu naše usluge i vjerujemo da će i grad Osijek ostati jednako oduševljen našim servisom. Restorani su prepoznali vrijednost našeg načina dostave i zadovoljni smo njihovim odazivom, a svakako planiramo i u Osijeku zabilježiti jednaki mjesečni rast broja restorana kao što je to bio slučaj u ostalim gradovima.“, rekao nam je Luka Beli, Restaurant Partnership Manager.

Što je to što odvaja Wolt od konkurencije?

Sve je u potpunosti prilagođeno korisniku – inovativna aplikacija jednostavna za korištenje sadrži listu svih restorana dostupnih za narudžbu, a svako jelo imat će i fotografiju kako bi korisnik lakše odlučio što će naručiti. Plaćanje se odvija kartičnim putem (plaćanje je moguće putem visa, Diners i mastercard kartica, Google i Apple Pay-a), a sama dostava je izuzetno brza – u prosjeku cijeli proces, od same narudžbe pa do dostave hrane, traje u prosjeku oko 30 minuta. Cijelo to vrijeme korisnik vidi u kojoj je fazi priprema hrane, odnosno gdje se nalazi dostavljač i kada stiže na adresu. A ako se i pojavi poneki problem, javlja se Woltova korisnička služba koja problem otkloni jednostavno i brzo, istovremeno se brinući da korisnik ostane zadovoljan – prosječno vrijeme odgovora im je 30 sekundi, a zadovoljstvo korisnika 4.8 od 5.
Iznimno važan i velik iskorak Wolt je napravio u proteklom periodu obilježenom pandemijom COVID-19 virusom. Kako bi se maksimalno očuvala sigurnost svih strana uključenih u proces pripreme i dostave hrane (zaposlenici restorana, dostavljači i korisnici) uvedena je opcija beskontaktne dostave što omogućuje maksimalno izbjegavanje kontakta između dostavljača i korisnika. Osim spomenute opcije, tijekom pandemije Wolt je pokrenuo i brojne druge mjere koje su usmjerene na sigurnost zajednice, ali i na pomoć partnerima ugostiteljima. Više informacija o Woltovim inicijativama potražite OVDJE

Wolt aplikacija ponosni je vlasnik i prestižne Apple Editor’s Choice nagrade za korisničko iskustvo, a potvrda kvalitete najjasnija je iz ocjena korisnika na Google Play-u i App Store-u gdje je Wolt najbolje ocijenjena aplikacija u kategoriji hrane i pića.

Kako koristiti Wolt?

Kao što je ranije spomenuto, proces korištenja aplikacije je iznimno jednostavan i u potpunosti prilagođen korisniku. Željenu hranu korisnici mogu naručiti u samo nekoliko klikova putem mobilnih uređaja (aplikacije je dostupna za Android i iOS) ili putem desktop verzije na www.wolt.com.
Prije svega potrebno je besplatno preuzeti aplikaciju, registrirati se putem email adrese ili Facebooka te dodati karticu kao sredstvo plaćanja. Nakon odrađene instalacije i registracije korisnik odabire restoran i jelo i to je sve.
Napominjemo i da je trenutno aktivan promotivni period besplatne dostave te da je minimalna vrijednost košarice 45HRK.  (promo)

*proces narudžbe hrane

S obzirom da je Wolt trenutno jedina aplikacija u Hrvatskoj s Apple’s Editors Choice nagradom za korisničko iskustvo, širokim i kvalitetnim portfeljem restorana i trgovina te inovativnim sustavom narudžbe i dostave – ovo je servis koji svakako vrijedi isprobati.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

2

3