Autoglas
TOYOTA

Novi Hilux izgleda bolje nego ikada
Objavljeno 9. lipnja, 2020.
Prodaja novog Hiluxa počet će u srpnju u istočnome dijelu Europe. Ima nosivost od jedne tone i mogućnost vuče prikolice do 3,5 tona

Novi Toyota Hilux kombinira upečatljivi novi dizajn, uključivanje snažnog 2,8-litarskog motora i poboljšanje cestovnih i terenskih sposobnosti uz veću udobnost, unaprijeđenu opremu, kao i proširenu paletu radi ciljanja sve veće potražnje vozila široke primjene u Europi.

Nova oprema „Invincible“, najizdašnija u klasi, nudi strankama posebno osmišljen izgled i vrhunsku razinu opreme, bez ugrožavanja čvrstoće, robusnosti i legendarne kvalitete, trajnosti i pouzdanosti koji su Hilux učinili najtraženijim pick-upom na svijetu. Od njegovog uvođenja na tržište 1968., Hilux stalno i iznova dokazuje svoju nepobjedivost, osvojivši Sjeverni pol, vulkane na Islandu, Antarktiku te pobijedivši na Reliju Dakar prošle godine.

Dizajn i tehnologija
Hiluxova nosivost od jedne tone i mogućnost vuče prikolice do 3,5 tona, sada su prošireni na sve karoserijske izvedbe s pogonom na četiri kotača (jednostruka, produžena i dvostruka kabina).

Lice novog Hiluxa potpuno je preoblikovano novim, hrabrim i snažnim trodimenzionalnim izgledom maske hladnjaka i branika koji značajno pojačavaju nastup ovog pick-upa na cesti, kao i njegovu snažnu staturu, osnažujući istovremeno njegovu legendarnu otpornost, robusnost i sposobnost vožnje po svim terenima. Ovaj dojmljivi novi vanjski izgled dodatno je naglašen uvođenjem novooblikovanih prednjih i stražnjih sklopova LED svjetala, novih strojno obrađenih i crnih aluminijskih naplataka od 18“ te predstavljanjem novih boja karoserije - Emotional Red II, Dark Blue i Oxide Bronze metalik.

Poboljšana unutrašnjost odlikuje se novim dizajnom ploče s instrumentima, i novim, centralno smještenim zaslonom infotainment, sustava od 8“, na kojem se nalaze mehaničke upravljačke sklopke radi boljeg upravljanja u svim uvjetima vožnje. Unaprijeđeni multimedijski sustav odlikuje se bržim odazivom softvera i zaslona te sadrži integraciju pametnog telefona i za Apple CarPlay i za Android Auto.

Širok popis opreme uključuje sustav pametnog ključa i pokretanje motora tipkom, satelitsku navigaciju, automatski klima-uređaj, prednje i stražnje parkirne senzore te ozvučenje s devet zvučnika JBL Premium Sound System, koji se odlikuje 8-kanalnim pojačalom 800W, kao i tehnologijom CLARi-Fi. Dodatno naglašavajući ekskluzivnost palete novog Hiluxa, široka ponuda dodatne opreme omogućit će kupcima naknadno prilagođavanje vozila zahtjevima njihovog poslovanja ili slobodnog vremena. Ta oprema uključuje zaštitni kavez, električni aluminijski pokrov, zaključavanje stražnje stranice sanduka, tvrdi krov za sanduk i utičnicu za napajanje od 12V u sanduku.

Pogonski sklopovi
Ponuda pogonskih sklopova novog Hiluxa proširena je dodavanjem novog, snažnijeg, 2,8-litarskog dizelskog motora od 204 KS, koji Toyotinom pick-upu daje visokokompetitivne performanse u ovom segmentu. Dajući 500 Nm okretnog momenta, ovaj novi motor ubrzat će Hilux od 0 do 100 km/h za samo 10,0 sekundi (2,8 sekundi manje nego postojeći 2,4-litarski motor), uz prosječnu potrošnju goriva od 7,8 l/100 km* i emisiju CO2 od 204 g/km.

Ciljajući na najzahtjevnije Hiluxove kupce koji traže vozilo za široku primjenu, novi 2,8-litarski motor bit će dostupan u izvedbama s produženom (Extra Cab) i dvostrukom kabinom (Double Cab), uz mogućnost izbora između ručnog mjenjača sa šest brzina, ili automatskog mjenjača sa šest brzina uz koji dolazi i pogon na četiri kotača. Za novi Hilux inženjeri su željeli zadržati legendarne terenske sposobnosti uz istovremeno poboljšanje udobnosti u cestovnoj vožnji. Radi osiguravanja izvanrednih terenskih sposobnosti Hilux je jedno od rijetkih vozila i dalje vjernih izvedbi sa šasijom koja bolje izdržava uvijanja i daje veću trajnost.

Udobnost i vozne sposobnosti novog Hiluxa su unaprijeđene poboljšanjem ovjesa i sustava servo upravljača. Ovjes je dorađen poboljšanjima prednjih i stražnjih amortizera, poboljšanom konstrukcijom lisnatih opruga i novim spojnicama radi postizanja mirnije vožnje i smanjenja udara prilikom prelaska preko rupa ili izbočina.

Prodaja novog Hiluxa počet će ove godine u srpnju u istočnoj, odnosno u listopadu u zapadnoj Europi.

Milan Bugarić
// NOVITET //
TESTIRAO GA I FERNANDO ALONSO
Novu Toyotu Hilux testirao je Fernando Alonso tijekom svojih priprema za Dakar Rally. Fernando Alonsko, bivši svjetski prvak u Formuli 1, tjerao je novi Hilux do krajnjih granica neasfaltiranim cestama brzinskog ispita za reli. “Toyota Hilux legenda je i oduvijek sam bio veliki obožavatelj ovog automobila. Kada sam prvi put vidio novi Hilux, izgledao je spektakularno. Bilo je divno testirati ovaj novi automobil u teškim uvjetima, na stazi brzinskog ispita i tjerati ga do krajnjih granica. Novi 2,8-litarski motor se divno ponaša, a novi ovjes pruža odličan osjećaj. Čak i kada tjerate Hilux do njegovih granica, on i dalje pruža udobnost. Mislim da će novi Hilux biti nepobjediv“, rekao je Alonso. Jedinstveno testiranje obavljeno je u suradnji s Reli Dakar ekipom Toyota Gazoo Racing, u duhu temeljne filozofije Toyota Gazoo Racinga „proizvodnje sve boljih automobila“.
OPREMA INVICIBLE NA VRHU JE PONUDE
Na vrhu ponude novog Hiluxa, dostupna u izvedbama s produženom (Extra Cab), i dvostrukom kabinom (Double Cab), je i oprema Invincible. Detalji vanjskog izgleda opreme Invincible uključuju posebnu masku hladnjaka i branik, donju zaštitnu ploču, zaštitu blatobrana te poseban izgled kvake vrata. U kabini, Invincible se temelji na specifikaciji High uz ekskluzivnu ploču s instrumentima, crnim metalik i kromiranim umetcima. Na izvedbi s dvostrukom kabinom (Double Cab), „svjetloplava“ rasvjeta obloga prednjih i stražnjih vrata, kao i dvobojne presvlake sjedala od perforirane kože daju dodatni pečat izgledu kabine.
Možda ste propustili...

TALIJANSKA POLICIJA POHVALILA SE SA NOVIM "KONJEM U SVOJOJ ERGELI"

Lamborghini Urus za policajce