Ekonomija
JEDNA SMO OD NAJPOŽELJNIJIH DESTINACIJA

Nijemci na Googleu za odmor najviše pretražuju Hrvatsku
Objavljeno 28. svibnja, 2020.
Nijemci u posljednjih 90 dana i, posebice, u prethodna dva tjedna na Googleu ključnim riječima poput kuća za odmor, kampovi ili godišnji odmor puno više pretražuju Hrvatsku nego Španjolsku, Italiju ili Grčku, pokazalo je istraživanje agencija Arbona.


Pretražujući na Googleu destinacije za godišnje odmor, Nijemci u posljednjih 90 dana, a još više unatrag nekoliko dana, najviše pretražuju Hrvatsku, čime je njezin indeks u pretragama tih ključnih riječi (godišnji odmor) veći od 75 posto, a ide i na 100 posto, što znači da na Googleu često pretražuju samo Hrvatsku.
"Taj je indeks puno veći nego što ga imaju, primjerice, Španjolska, Italija i Grčka, za koje se zna da su top-destinacija njemačkih turista. Ovakvo pretraživanje znači i da Hrvatska prednjači kao destinacija gdje bi mnogi od njih rado proveli godišnji odmor. To se i povećava od otvaranja hrvatskih granica te ukupno s njezinim dobrim nošenjem i rezultatima oko epidemiološke situacije, što gostima znači i da se tu mogu osjećati sigurno", ističu iz Arbone, certificiranog hrvatskog partnera Googlea za tzv. AdWords.


Slični su rezultati i za ključne riječi "kuće za odmor" i "kampovi/kampiranje", u čemu Nijemci, prema Googleu, također više pretražuju Hrvatsku nego ostale tri mediteranske zemlje.


Kuća za odmor, primjerice, pojam je koji se dosta traži i iznimno često veže u pretraživanjima za Hrvatsku, za koju je i tu indeks trenutno i iznad 75 posto, a vidi se i veliki skok u tom pretraživanju u odnosu prema prethodna dva mjeseca.


Kampiranje u Hrvatskoj također izaziva veliko zanimanje Nijemaca, za što je indeks u pretragama na Googleu na njemačkom jeziku veći od 50 posto. Iako se tu radi o nešto manjem omjeru nego za prva dva pojma, ipak za tim i dalje zaostaju Italija i Španjolska, iznose iz Arbone.
Zaključuju da se prema pretraživanjima Nijemaca na Googleu po tipovima smještaja Hrvatska ističe kao jedna od najpoželjnijih destinacija, a kako se taj trend rasta pretraživanja nastavlja, smatraju da bi iz Njemačke naša zemlja mogla imati dobar turistički posjet ovog ljeta. H
Prema trendu rasta pretraživanja, smatra se da bismo iz Njemačke mogli imati dobar turistički posjet ovog ljeta
50 %

indeks je pretraga na njemačkom jeziku za kampiranje u Hrvatskoj
Možda ste propustili...

NAGLI PAD PROIZVODNJE U HRVATSKOJ

Naznake stabilizacije industrije u eurozoni

KRIZA U POSLOVANJU DODATNO SE PRODUBILA, U SVIM SEGMENTIMA

Njemački proizvođač baterija u problemima

NA KOCKI IM JE KONKURENTNOST I RAST

Europske banke zahtijevaju status strateškog sektora

Najčitanije iz rubrike