Autoglas
HIGHLANDER NAJVEĆI TOYOTIN SUV KREĆE U EUROPU

Toyota Highlander stiže početkom 2021.
Objavljeno 26. svibnja, 2020.
Highlander sjedinjuje sve Toyotine odlike - udobnost, vozna svojstva i sigurnost, s malom emisijom i malom potrošnjom

Toyotin najveći hibridni SUV, Highlander, prvi put kreće u prodaju diljem zapadne Europe. Dostupan isključivo s potpuno hibridnim pogonskim sklopom, Highlander - zajedno s RAV4 u segmentu D, C-HR u segmentu C i Yarisom Cross, koji je u dolasku u segmentu B - najnoviji je dodatak Toyotinoj paleti SUV-ova u Europi.

S 23 godine iskustva u razvoju hibridne tehnologije, 15 milijuna kupaca hibrida, devet hibridnih modela i četvrtom generacijom samopunjivih, potpuno hibridnih pogonskih sklopova, Toyota kombinira svoje predvodništvo u hibridnoj tehnologiji, trajnost i pouzdanost kako bi stvorila Highlander Hybrid. Highlander sjedinjuje sve odlike Toyotinih SUV-ova, kao što su udobnost, vozna svojstva i sigurnost, s malom emisijom i malom potrošnjom hibridnog pogonskog sklopa te inteligentnim pogonom na sve kotače (All-Wheel Drive), obiljem prostora i sposobnošću vuče prikolice težine do dvije tone.

Duljine 4950 mm s dojmljivim aluminijskim naplatcima od 20“, Highlander Hybrid kombinira elegantan, dinamičan i profinjen izgled vrhunskog gradskog SUV-a s čvrstoćom, snagom i trajnošću istinskog pogona na sve kotače.

Dizajn i paketi
Unutrašnjost vozila oblikovana je tako da nudi praktičnost, trajnost i prostranost koju očekujete od SUV-a sa sedam sjedala, dajući udobno, vrhunsko okruženje za sve putnike. Highlander Hybrid istinski raspolaže sa sedam sjedala - hod uzdužnog pomicanja sjedala u drugom redu je 180 mm, što osigurava dovoljno prostora za dvoje odraslih u trećem redu te olakšava ulazak i izlazak.

Poklopac prtljažnika pokreće se na električni pogon aktiviranjem pokretom noge, a prtljažnik nudi 658 litara prostora s dodatnim pretincem u podu, pri čemu se ukupni obujam može znatno povećati potpunim preklapanjem i drugog i trećeg reda sjedala, čime se dobiva ukupno 1909 litara.

Unutrašnjost se odlikuje i brojnim pretincima raspoređenima posvuda, što je upotpunjeno USB utičnicama za napajanje u prostoru oko prvog i drugog reda sjedala.

Dinamika vožnje
Vrhunske razine opreme uključuju središnji zaslon multimedijskog sustava od 12,3“ sa satelitskom navigacijom, virtualni zaslon, Apple CarPlay i Android Auto, bežično punjenje telefona, ventilaciju sjedala i digitalni retrovizor na kojem se prikazuje široka slika bez ometanja naslona za glavu ili drugih putnika.

Četvrta generacija potpuno hibridnog pogonskog sklopa u Highlanderu kombinira 2,5-litreni benzinski motor s Atkinsonovim procesom i prednji i stražnji elektromotor - pri čemu stražnji elektromotor Toyotinu SUV-u daje inteligentni pogon na sve kotače, kao i snažnu nikal-metal-hidridnu bateriju smještenu ispod drugog reda sjedala.

Ukupna snaga sustava od 244 KS u kombinaciji s emisijom CO2 od samo 146 g/km i potrošnjom od 6,6 l/100 km (ciklus WLTP) ili 117 g/km i 5,2 l/100 km (usklađeno s normom NEDC) čini najbolji omjer snage i emisije CO2 u tom segmentu. Prekidač za odabir načina vožnje omogućava izbor programa ECO, NORMAL, SPORT i TRAIL. Sva četiri programa moguća su kada vozilo djeluje u električnom pogonu (program EV), kojim se zasebno upravlja. Highlander Hybrid na europskim tržištima u prodaju kreće početkom 2021.

Milan Bugarić
Sigurnost
Highlander Hybrid opremljen je sustavom Toyota Safety Sense, koji povezuje tehnologije aktivne sigurnosti usmjerene na sprječavanje ili ublažavanje sudara u velikom broju prometnih situacija. Paket Toyota Safety Sense uključuje sustav predsudarne zaštite (PCS) s aktivnim zakretanjem upravljača radi izbjegavanja sudara, s otkrivanjem pješaka danju i noću te s otkrivanjem biciklista danju, prilagodljivi tempomat punog raspona (ACC), održavanje vozila u prometnom traku (LTA), upozorenje za nenamjerno prestrojavanje (LDA)...
244

konjske snage ukupna je snaga sustava
7

sjedala istinski je kapacitet Toyote Highlander Hybrid
Highlander Hybrid na europskim tržištima u prodaju kreće početkom 2021.
Možda ste propustili...

U LIPNJU SE RAST NASTAVLJA

Rekordne narudžbe Renaulta Zoe

SLOM GLOBALNE POTRAŽNJE ZA AUTOMOBILIMA

VW odustao od tvornice u Turskoj