Regija
PROMOTIVNI FILM

Na jednom je mjestu sve što Baranja nudi
Objavljeno 25. svibnja, 2020.
U suradnji s osječkim Pointers Travelom je snimljen promotivni film o turističkoj ponudi
BELI MANASTIR - Kriza izazvana koronavirusom polako, ali sigurno jenjava, premda se, poručuju nadležni, još uvijek treba pridržavati propisanih mjera.Kriza je, svi se slažu, poprilično pogodila turistički sektor, pa tako i sve one koji su uz turizam vezani. Podaci o broju dolazaka i noćenja posljednjih su mjeseci poražavajući, pa je tako na području Osječko-baranjske županije tijekom travnja zabilježeno sedam puta manje noćenja nego u istom mjesecu prošle godine. Početkom godine dobro je krenulo. U sustavu e-Visitor tijekom siječnja registrirano je približno 13.000 noćenja, čak 3000 više nego u siječnju 2019. a slično je bilo i u veljači, odnosno početkom ožujka. No, tada je sve stalo, pa je tek manji dio smještajnih kapaciteta bio rezerviran uglavnom za građevinare, karantenska noćenja vozača kamiona i slično. Ipak, kako mjere popuštaju, turističkoj se branši nazire svjetlo na kraju tunela.

- Tijekom svibnja situacija se popravlja. Sukladno e-Visitoru i informacijama s terena, gosti se polako vraćaju. Doduše, brojke su još uvijek daleko od onih iz ‘normalnih’ godina. Ponavljam da su travanj i svibanj, odnosno rujan i listopad, do sada bili udarni turistički mjeseci za kontinent - objašnjava Matej Perkušić, direktor TZ-a Baranje, naglašavajući kako su, ipak, optimisti, prije svega zbog sve više poziva i rezervacija. Naglašava kako bi Slavonija i Baranja, kao top ruralne destinacije, zbog mogućnosti koje pružaju i uvjeta, mogle dobro iskoristiti postkoronalno vrijeme. A goste, i domaće i inozemne, mogli bi privući i promotivni materijali.

- U suradnji s osječkim Pointers Travelom snimili smo promotivni film koji će biti prikazan na online platformama, odnosno njihovim stranicama i Youtube kanalu koji ima odličnu posjećenost. Imaju mnoštvo kontakata s brojnim agencijama diljem svijeta, pa sam siguran da će cijeli projekt biti uspješno realiziran te da će Baranja u cijelosti biti dobro prezentirana i promovirana - priča Perkušić, naglašavajući kako će film biti na hrvatskom, engleskom i njemačkom jeziku. Tvrdi kako je film fokusiran na prikazivanje onoga što Baranja može ponuditi. Ovaj se put, naime, nije išlo na smještajne kapacitete, nego na promociju starih vinskih podruma, Kopačkog rita, izletišta, mogućnosti sportskog ribolova, prezentaciju paintballa, promatranja ptica, fotosafarija, brojnih mogućnosti cikloturizma i, dakako, autohtone baranjske gastroponude.

Film bi ovih dana trebao biti spreman za objavu.

Ivica Getto
Iskustvo hedonizma na istoku Hrvatske
Podsjetimo, na inicijativu TZ-a Osječko-baranjske županije odrađeno je i snimanje filmića koji će preko društvenih mreža i ostalih internet-platformi biti ‘’lansirani u svijet’’. Kako je istaknula Ivana Jurić, direktorica TZ-a Osječko-baranjske županije, plan je bio lansirati svojevrsnu “do it yourself” kampanju koja govori kako je cijela ova destinacija jedna velika obitelj koja se priprema za skori posjet gostiju. Tako svaki ‘’član obitelji’’ na sebi svojstven način poziva goste i priprema se za njihov posjet. Cilj je bio ponuditi ono što je dio načina života u Slavoniji i Baranji (tradicionalnog ili suvremenog), te prenijeti poruku o iskustvu hedonizma na istoku Hrvatske koji nudimo i sami u njemu uživamo.
Možda ste propustili...

CRVENI KRIŽ: MEĐUŽUPANIJSKO NATJECANJE

OŠ Bilje i Medicinska škola Osijek pobijedili

IZLOŽBA U KNJIŽNICI U POVODU SVJETSKOG DANA UMJETNOSTI

Blackout poezija - radovi osnovnoškolaca

POTPISANO JE 37 UGOVORA

Za braniteljske udruge 32.300 €

Najčitanije iz rubrike