Novosti

Centar 113 prima 50.000 poziva
Objavljeno 28. ožujka, 2020.
Ravnateljstvo civilne zaštite izvijestilo je u petak da brojni stručnjaci volonteri pri pozivnom centru 113 ukupno prime više od 50.000 poziva građana na dan, a nakon većih izvanrednih stanja, poput zagrebačkog potresa, poziva bude i više. Najčešća pitanja vezana su uz svakodnevni život stanovništva, poput - hoće li ususret Uskrsu hrvatski građani koji dolaze iz EU-a moći prijeći granicu, postoji li mogućnost prijenosa virusa preko dlake kućnih ljubimaca i kako se ponašati u samoizolaciji, stoji u objavi. Neka pitanja su i koliko je prije pojave simptoma osoba zarazna, kakvi su to bliski kontakti, kome i gdje se javljaju stariji građani koji trebaju pomoć oko nabave te kome se možemo obratiti za psihološku pomoć. Pozivni centar s besplatnim brojem 113 uspostavljen je kako bi se jasnim uputama i savjetima te pravodobnim reagiranjem u doba pandemije koronavirusa pomoglo osobama i tvrtkama u reguliranju svakodnevnog života i zaštite zdravlja i poslovanja. H
Najčitanije iz rubrike