Autoglas
CITROËN NASLJEDNIK NAJPRODAVANIJEG MODELA

Još više osobnosti i udobnosti s novim C3
Objavljeno 18. veljače, 2020.
Limuzina moderna izgleda daje dojam zaštićenosti vozača i putnika i ne sliči ni jednom drugom vozilu u svom segmentu

Citroën je predstavio novi C3, svoj najprodavaniji model. Limuzina moderna izgleda daje dojam zaštićenosti i ne sliči ni jednom drugom vozilu u svom segmentu. Mogućnost personalizacije je golema zahvaljujući 97 mogućih kombinacija vanjskog izgleda, a tu su i tri jedinstvene krovne naljepnice, dvije nove vrste naplataka i tri mogućnosti unutarnjeg uređenja, od kojih su dvije nove. Novi C3 bit će dostupan na hrvatskom tržištu od lipnja.

S gotovo 4,5 milijuna izrađenih primjeraka od pojave na tržištu C3 je najprodavaniji model Citroëna, koji je krajem prosinca 2019. bio među pet najprodavanijih vozila u Europi u segmentu B i treće najprodavanije vozilo u Francuskoj. C3 treće generacije, koji je na tržištu od kraja 2016., prodan je dosad u 750.000 primjeraka. Osjećaj udobnosti u vozilu dodatno se naglašava novim sjedalima Advanced Comfort i središnjim naslonom za ruku, kojima se dopunjuje iskustvo potpuno ugodne vožnje.

Brojni sustavi
U C3 je ugrađen sustav za pomoć pri parkiranju sprijeda (novo), jedno od 12 mogućih rješenja za pomoć u vožnji kojima se postiže viša razina udobnosti (kao što su sustav za pokretanje vozila bez ključa ili sustav pomoći pri kretanju na uzbrdici) i veća sigurnost (poput automatskog kočenja u nuždi, koje omogućava sustav Active Safety Brake, prepoznavanja prometnih znakova ili automatskog uključivanja dugih svjetala). Tu su i različite internetske usluge kojima se nastoji olakšati svakodnevni život vozača i putnika i koje omogućuju pomoć na cesti, navigaciju i prenošenje zaslona mobilnog uređaja na tablet.

Novi Citroën C3 kompaktan je i okretan te ima najprostraniju kabinu na tržištu, što ga čini praktičnim za svakodnevne vožnje.

Ovo svestrano i atraktivno gradsko vozilo u središtu tržišta u ponudi ima gamu učinkovitih motora koji omogućuju potpuno bezbrižnu vožnju.

Motorizacija
Stražnji kraj zadržao je glatke linije među kojima se ističu stražnja svjetla, čiji tehnološki napredan svjetlosni potpis s efektom 3D ističe vrijednost koju ima Citroën C3. Na središnjem dijelu vrata prtljažnika nalaze se sjajni crni ševroni s kromiranim obrubom, koji daju moderan izgled stražnjem dijelu vozila. C3 krase skladne linije kojima se naglašava njegova robusnost. Njegovi snažni obrisi dodatno su naglašeni novim dojmljivim vizualnim elementima koji pridonose njegovu dinamičnom izgledu. Na bočnoj strani vozila ističe se lebdeći krov na crnom okviru vjetrobranskog stakla, a linije vodoravnih profila stakala nastavljaju se na povišen poklopac motora.

C3 je posebno okretan zahvaljujući promjeru kruga okretanja od 10,7 m, a svojom duljinom od 3,99 m optimalno je kompaktan u gradskom okruženju. Ima petora vrata i pet sjedala pa je praktičan u svim okolnostima. C3 ima učinkovite, efikasne i štedljive motore najnovije generacije koji su homologirani u skladu sa zahtjevima emisijske norme Euro 6. U ponudi će biti trocilindarski benzinski motor PureTech 83 (PureTech 83 S&S BVM5) i 110 (PureTech 110 S&S BVM6) ili dizelski motor Diesel BlueHDi 100 (BlueHdi 100 S&S BVM5). Novi C3 dostupan je i uz motor s automatskim mjenjačem EAT6 (PureTech 110 S&S EAT6).

Milan Bugarić
Kao kod kuće
Osmišljen kako biste se osjećali kao kod kuće, C3 olakšava svakodnevicu. Pretinci su takvi da budu što funkcionalniji i da ne narušavaju unutarnji sklad. Nudi odlično osmišljen središnji pretinac koji maksimalno oslobađa prostor u prednjem dijelu vozila, ali i veliki pretinac za rukavice (6,25 l). Svijetla boja u unutrašnjosti tih pretinaca u kontrastu je s bojom predmeta koji se u njih odlažu. Naposljetku, nema kompromisa ni glede obujma prtljažnika jer C3 ima velik obujam prtljažnika, 300 litara.
4,5

milijuna C3 prodano je u svim generacijama
97

kombinacija vanjskog izgleda je u ponudi
Nakon svjetske premijere novi će C3 u hrvatske autosalone stići u lipnju ove godine