Ekonomija
SPAR HRVATSKA

Značajan porast potražnje kupaca za ekovrećicama
Objavljeno 14. veljače, 2020.
SPAR Hrvatska prodao je više od milijun biorazgradivih vrećica. Naveli su u priopćenju iz tog trgovačkog lanca i dodali da su u 2019. godini zabilježili značajan rast potražnje za ekovrećicama.
"Mi smo trgovački lanac koji kupcima nudi najveći izbor alternativnih rješenja koje zamjenjuju plastične vrećice, jer SPAR Hrvatska ima velik izbor alternativnih rješenja za plastične vrećice na hrvatskom tržištu. U ponudi je čak deset vrsta različitih ekološki prihvatljivih vrećica. Među njima su različite vrste papirnatih vrećica, biorazgradivih mrežastih za voće i povrće, biorazgradivih za voće i povrće te torbe za kupnju. Ponuda je značajno proširena od polovine prošle godine te se otada bilježi značajan rast potražnje kupaca za tim vrećicama. SPAR Hrvatska ovako velikim izborom želi potaknuti kupce da se odlučuju za opcije koje nisu štetne, a prodajni rezultati pokazuju da su kupci prepoznali važnost korištenja ekološki prihvatljivijih opcija", ističu iz SPAR Hrvatska.
Ističu također da su na odjelu voća i povrća kupcima na raspolaganju biorazgradive vrećice za voće i povrće koje se nakon višekratne upotrebe mogu koristiti i kao vrećice za organski otpad, jer su biorazgradive i kompostabilne.
"SPAR Hrvatska lider je u uvođenju ovakve vrste vrećice koje su kupci i prepoznali, a to potvrđuje i više od milijun prodanih komada biorazgradivih vrećica za voće i povrće od veljače 2019. Kao ekološki prihvatljivu alternativu za pakiranje voća i povrća naši kupci mogu pronaći i višekratne mrežaste vrećice za voće i povrće. Otkako su stavljene u prodaju u travnju 2019. višekratnih mrežastih vrećica za voće i povrće je do kraja prosinca prodano više od 80.000 komada. Ovakve vrećice mogu se oprati, što omogućuje njihovu kontinuiranu uporabu, a jednom kada se vrećica istroši baca se u za to predviđeni ambalažni otpad te ide u daljnji proces recikliranja. Naši kupci mogu kupiti i mrežaste vrećice u paketima od dva ili četiri komada", naveli su iz SPAR-a.
Na blagajnama SPAR i INTERSPAR trgovina kupci mogu odabrati papirnate vrećice za kupnju kojih je prošle godine prodano osam puta više no lani, te biorazgradive vrećice za kupnju kojih je prošle godine prodano više od 100.000 komada. Zabilježen je i kontinuiran porast prodaje trajnih torbi za kupnju od čak 20 posto. "Kao društveno odgovorna kompanija kontinuirano proširujemo ponudu višekratnih i biorazgradivih vrećica kao alternativu za plastične. Time kupce educiramo i potičemo da mijenjaju loše navike, a širok izbor vrećica omogućuje im da biraju ispravno", navode iz SPAR-a.Z.Rupčić
Možda ste propustili...

VEĆINA WEB-STRANICA NAJVEĆIH HRVATSKIH KOMPANIJA ENERGETSKI JE NEODRŽIVA

Internet je četvrti najveći zagađivač okoliša u svijetu

PADA POTRAŽNJA ZA KEMIJSKIM PROIZVODIMA

Njemačka kemijska industrija je na dnu

Najčitanije iz rubrike