Objavljeno 4. veljače, 2020.
Na sastanku Grupacije generalnih zastupnika pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK), koja okuplja 15 uvoznika vozila, zaključeno je da se koncept Zagreb Auto Showa dopunjava i mijenja, odnosno da će snažniji fokus biti na motociklima i gospodarskom programu.
S obzirom na dramatična globalna kretanja na automobilskom tržištu, Zagrebački velesajam u hitnom je postupku tražio sastanak Grupacije generalnih zastupnika. Zajednički stav donesen na sastanku jest da se koncept Zagreb Auto Showa dopunjava i mijenja te čine svi napori da se održi. Odluka je donesena u skladu s globalnim trendovima, koje je proteklih godina obilježio pad odaziva izlagača na vodećim svjetskim i europskim sajmovima automobila poput Frankfurta, Pariza i Ženeve te izostanak marki Citroën, Dacia, Fiat, Jeep, Infiniti, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Peugeot i Suzuki.
Fokus ovogodišnjeg izdanja sajma je osim na motociklima i na gospodarskom programu - pratećoj industriji i gospodarskim vozilima, sve s ciljem rasta proizvodnog potencijala važnog za razvoj gospodarstva Zagreba i Hrvatske, a segment automobila bit će zastupljen u manjoj mjeri. Uz postojeći trend, jedan od razloga promjene koncepta je i odustajanje od sudjelovanja na ovogodišnjem Zagreb Auto Showu većine izlagača osobnih vozila.
Zagrebački velesajam, kaže se, prezentirao je model i koncept Zagreb Auto Showa 2020. na sjednici Grupacije uvoznika osobnih i lakih gospodarskih vozila 20. svibnja prošle godine, koji je bio istovjetan realiziranom u razdoblju od 10. do 15. travnja 2018. te koji je tada bio prihvaćen. Nakon emitiranja prijava izlaganja u prvoj polovini srpnja 2019. svim zainteresiranim izlagačima s jasno definiranim uvjetima i terminima u kratkom razdoblju zaprimljene su potvrde izlaganja u tematskim cjelinama vezanim uz motoprogram, gospodarska vozila i prateću industriju te najave izlaganja osobnih vozila.
Međutim, tijekom prosinca prošle i siječnja ove godine dolazi do znatnog odustajanja izlagača osobnih vozila, zbog čega je Zagrebački velesajam donio odluku o promjeni tematskih i sadržajnih cjelina Zagreb Auto Showa, objašnjava se u priopćenju.
Zagrebački velesajam, u kontekstu globalnih, a očito i lokalnih, trendova, proaktivno nastavlja realizaciju ovog sajma, za koji su dosad prijavljena 164 izlagača. O novim okolnostima i zaokretu u konceptu svi partneri Zagrebačkog velesajma su obaviješteni.
Hina