Autoglas
VOLVO CARS POSTAVIO JE NOVI REKORD PRODAJE

Nova SUV vozila priskrbila su Volvu najbolju prodaju
Objavljeno 21. siječnja, 2020.

Volvo Cars postavio je novi rekord prodaje u 2019., čime je prvi put u svojoj 93-godišnjoj povijesti srušio prodaju od 700.000 vozila. Prodano je 705.452 vozila, što je povećanje za 9,8 posto u odnosu na 2018. Posebice su se istaknula njihova tri SUV modela, s obzirom na to da je tvrtka povećala tržišni udjel u Kini, SAD-u i Europi.

Tvrtka je također zabilježila veliku potražnju za svojim elektrificiranim vozilima kojih su lani prodana 45.933. "Jako sam sretan što smo prvi put u povijesti prodali više od 700.000 vozila, pri čemu smo povećali tržišni udjel u svim našim glavnim prodajnim regijama“, izjavio je Håkan Samuelsson, izvršni direktor, dodajući kako im je "cilj nastaviti pozitivan trend i u 2020. godini u kojoj započinjemo s uvođenjem punjivih vozila Volvo linije Recharge“.

Inače, prosinac je bio najbolji prodajni mjesec tvrtke, s povećanjem od 23,4 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine za 74.239 prodanih vozila. Volvo Cars je u 2019. u Kini prodao 154.961 vozilo, što je povećanje za 18,7 posto u odnosu na 2018. godinu. U SAD-u Volvo Cars je prodao 108.234 vozila, čime je prvi put nadmašio brojku od 100.000 vozila nakon 2007. godine. U odnosu na 2018. godinu prodaja je porasla za 10,1 posto. U Europi je prodaja bila osobito visoka u Njemačkoj, gdje je tvrtka prvi put u svojoj povijesti prodala više od 50.000 vozila, dok je u Velikoj Britaniji ostvarila svoj najbolji prodajni rezultat još od 1990. godine.

U Adria regiji Volvo Cars je u 2019. godini isporučio 1536 vozila i ostvario porast od 22,4 posto. Od 2015. godine tvrtka u regiji bilježi prosječni godišnji porast od 33 posto. XC60 SUV je i dalje najprodavaniji, a slijede ga SUV vozila XC40 i XC90, dok su limuzine i karavani u serijama 90 i 60 također znatno pridonijeli rastu prodaje u Kini i Europi. Ove će godine Volvo Cars započeti s lansiranjem svoje Recharge linije na tržištima diljem svijeta. Recharge će biti opće ime za sve punjive automobile Volvo s potpuno električnim i plug-in hibridnim pogonom.

Linija automobila Recharge nastoji dodatno povećati prodaju punjivih automobila Volvo Cars i poticajima potaknuti vozače plug-in hibridnih automobila da koriste način rada Pure, što je više moguće. Cilj tvrtke Volvo Cars je da plug-in hibridna vozila u 2020. godini čine 20 % ukupne prodaje. Svaki model Volvo uključuje opciju Recharge, od manjeg SUV-a XC40 preko serije 60, pa do najvećeg SUV-a XC90.
M.Bugarić