Ekonomija
KONTINUIRAN TREND RASTA

Preko SPAR-a prodali proizvode u vrijednosti većoj od 70 milijuna eura
Objavljeno 18. siječnja, 2020.

Hrvatski su proizvođači tijekom prošle, 2019. godine u SPAR-ovim trgovinama u Italiji, Mađarskoj, Austriji i Sloveniji prodali svoje proizvode u vrijednosti od 74 milijuna eura, što je pet posto više u odnosu prema prethodnoj, 2018. godini, objavili su iz SPAR-a Hrvatska te su dodali da je najveći rast prodaje ostvaren u Italiji. Prošle su godine, kako se navodi u priopćenju, preko prodajne mreže SPAR-a, svoje proizvode uspješno plasirali ne samo veliki nego i srednji i mali hrvatski proizvođači. Od velikih proizvođača ističu se Vindija, Cromaris, Kraš i Logistika Violeta.


Vindija je tako za 16 posto povećala izvoz u Sloveniji, Cromaris u kontinuitetu bilježi rast izvoza, i to za 13 posto u Austriju i 17 posto u Sloveniju, a kontinuiran trend rasta izvoza u Sloveniju bilježi Kraš, s porastom od tri posto.
Znatan rast izvoza ostvarila je i tvrtka Logistika Violeta, koja je za 19 posto povećala izvoz svog asortimana u SPAR-ovim trgovinama u Austriji.
Rast izvoza u SPAR trgovine ostvarile su i srednje i male hrvatske tvrtke. Tako je, primjerice, u Sloveniji tvrtka Pršut Voštane zabilježila povećanje izvoza od čak 62 posto, a Ekos pekarnice povećale su izvoz za gotovo četiri puta.
Izvoz je prošle godine bio gotovo dvostruko veći, točnije 95 posto, i u pazinskoj tvrtki Pisinium, koja u Sloveniju izvozi premium kobasice s tartufima, a u Italiju izvozi tvrtka Zigante tartufi, čiji je izvoz lani porastao za 14 posto.

Odličnim izvoznim rezultatima mogu se pohvaliti i tvrtke koje proizvode SPAR robne marke za trgovine u Sloveniji i Italiji. Pritom se ističu istarska tvrtka Alden, koja izvozi premium bakalar i masline, Vindija, koja proizvodi smrznuti burek sa sirom, te tvrtka Gligora s otoka Paga, koja se bavi proizvodnjom sira, navodi se u priopćenju. H

Odlične izvozne rezultate imaju tvrtke koje proizvode SPAR robne marke za trgovine u Sloveniji i Italiji
5 %

više proizvoda prodali su preko SPAR-a hrvatski proizvođači u odnosu prema prethodnoj, 2018. godini, a najveći rast prodaje ostvaren je u Italiji
Možda ste propustili...

NAKON IZBIJANJA EPIDEMIJE KORONAVIRUSA

Pad prodaje Adidasa u Kini

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

ZA KRAJ POSLOVNE GODINE DODATNA PLAĆA

Lidl Hrvatska već treću godinu povećava plaće

2

ERICSSON NIKOLA TESLA

Prihodi od prodaje skočili više od 14 %

3

VELIKA BRITANIJA ZADRŽALA PRIMAT

Rekordna godina za vjetroelektrane