Autoglas
MAKSIMALNA OCJENA ZA SIGURNOST

Renault Captur osvojio je 5 zvjezdica na Euro NCAP-u
Objavljeno 10. prosinca, 2019.
Novi Renault CAPTUR osvojio je maksimalnih pet zvjezdica za sigurnost na testiranjima Euro NCAP-a. Predvodnik u klasi gradskih SUV-a brine se za svoje putnike tako što im nudi najbolju aktivnu i pasivnu sigurnost u klasi

Novi Captur, koji će u hrvatskim prodajnim salonima biti dostupan od siječnja, ostvario je sjajan rezultat na testiranjima Euro NCAP-a. Novi Renaultov model prošao je najnovija i najstroža testiranja te osvojio maksimalnih pet zvjezdica. Pritom je dokazao svoje kvalitete u pogledu sigurnosti putnika, ostalih sudionika u prometu, poput biciklista, te opremljenosti učinkovitim sustavima za pomoć u vožnji.

Novi je Captur temeljen na novoj Alijansinoj modularnoj platformi CMF-B i pridružuje se novom Cliju na popisu najsigurnijih vozila. Odlikuje se optimiziranom konstrukcijom karoserije, obnovljenom strukturom sjedala i sigurnosnim pojasevima, koji su osmišljeni kako bi pružili optimalnu podršku za sve putnike, a ukupnoj sigurnosti pridonose i pirotehnički predzatezači i graničnici sile zatezanja. Renault zagovara upotrebu tehnologije Fix4sure zbog njezine izvrsne sposobnosti da zadrži putnike na mjestu i spriječi podvlačenje. Usto, vrhunski dizajn Captura olakšava postavljanje dječje sjedalice na bočna stražnja sjedala i štiti glave putnika u stražnjem dijelu vozila u slučaju bočnog sudara.

Captur se također može pohvaliti bogatom opremom u svim inačicama: šest zračnih jastuka, ABS sa sustavom za pomoć pri naglom kočenju, kamera i radar (koji omogućuju rad sustava za održavanje vozila u prometnom traku, sustava za prepoznavanje prometnih znakova s praćenjem ograničenja brzine te sustava upozorenja na sigurnosni razmak i kočenja u nuždi), tempomat/graničnik brzine, upozorenje na neprivezani sigurnosni pojas (vrijedi za sva sjedala) te poziv hitnim službama u slučaju nezgode. Usto, za bolju vidljivost pobrinuli su se kamera s prikazom od 360 stupnjeva, serijska full LED prednja svjetla, automatsko uključivanje kratkih/dugih svjetala i elektrokromatski samozatamnjujući retrovizor.

Nova elektronička arhitektura Captura omogućila je uvođenje aktivnog sustava za kočenje u nuždi s prepoznavanjem pješaka, biciklista i drugih vozila, kao i sustava za pomoć u vožnji autocestom i u prometnim gužvama, što predstavlja prvi korak prema autonomnoj vožnji. Sustavi za pomoć u vožnji mogu se podijeliti u tri kategorije: vožnja, parkiranje i sigurnost. Svi oni zajedno čine Renaultov sustav Easy Drive.

Svestrani i prilagodljivi SUV nudi najvišu razinu sigurnosti u svim svojim inačicama, čime ponovno potvrđuje Renaultovu stručnost u području sigurnosti za sve, bilo da je riječ o putnicima ili drugim sudionicima u prometu.

Milan Bugarić