Novosti
PROGRAM RADA HRVATSKE TURISTIČKE ZAJEDNICE U 2020. GODINI

Jačanje nacionalnog brenda i produljenje sezone
Objavljeno 27. studenog, 2019.
Jačanje nacionalnog brenda, predsezone i posezone te turističke potrošnje - naglasci su prijedloga godišnjeg programa rada i financijskog plana Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u 2020. godini koji su u utorak predstavljeni na sjednici Turističkog vijeća HTZ-a.


Sjednica Vijeća održana je u Ministarstvu turizma, iz kojeg u priopćenju naglašavaju i da je, uz godišnji program rada i financijski plan, predstavljen i plan aktivnosti stranih predstavništva HTZ-a u idućoj godini. S obzirom na nove zakonske odredbe vezane uz sustav turističkih zajednica i njihovih zadaća, koje stupaju na snagu s 1. siječnja iduće godine, predviđeno je i raspisivanje natječaja za udružene turističke zajednice te za turistički nedovoljno razvijena područja i kontinent, najavljuju iz Ministarstva.


"Sredstva će se dodjeljivati iz Fonda za udružene turističke zajednice i Fonda za turistički nedovoljno razvijena područja i kontinent sukladno definiranim uvjetima i kriterijima za aktivnosti, a odluku o izboru projekata te o visini potpora donijet će Turističko vijeće HTZ-a. Vjerujem da će stupanjem na snagu novih zakona u 2020. turističke destinacije uvidjeti potencijale udruživanja kroz dodjelu dodatnih financijskih sredstava za udružene turističke zajednice, iz čega bi trebali proizići i brojni sinergijski učinci u kvaliteti tržišnog nastupa cijelog turističkog područja te u osiguranju i prijeko potrebne troškovne efikasnosti u promocije i provedbi projekata", naglašava ministar turizma i predsjednik HTZ-a Gari Cappelli.


Kao jedan od ciljeva novog sustava turističkih zajednica izdvojio je poticanje udruživanja destinacija, koje se zajedničkim djelovanjem mogu puno kvalitetnije pozicionirati na tržištu i razvijati projekte koji će potaknuti gospodarski razvoj.
Prema predloženom programu rada u idućoj je godini planirano sudjelovanje HTZ-a na 17 sajmova, a s regionalnim turističkim zajednicama pokretanje projekta brendiranja i labelinga privatnog smještaja. H
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike