Autoglas
NOVI L200 STIGAO U RH

Mišićavi Mitsubishi za blato i kazalište
Objavljeno 26. studenog, 2019.
Vozač može birati načine rada posebno pretprogramiranih za vožnju asfaltom, po kamenju, snijegu, blatu ili pijesku

Mitsubishi L200 u svom novom izdanju s prostranom kabinom, učinkovitijim motorom, naprednom multimedijom i svom silom sigurnosnih sustava potvrđuje 40-godišnju tradiciju proizvodnje vrhunskih pickupova. Gdje nego izvan asfalta, tamo smo skrenuli s najnovijom iteracijom jednog od najpopularnijih Mitsubishija ikad.

Globalni automobil, Mitsubishi L200, netom je predstavljen i kod nas, a vrlo skoro bit će ponuđen kupcima u više od 150 zemalja svijeta. Unaprijeđen je u brojnim elementima, pa se navodi kako je čak 51 posto vozila novo. Dimenzije se nisu bitno mijenjale, ali dizajn itekako jest, i kao što se vidi izgleda modernije i opet robusnije nego prije. Sa SUV-ova ovog proizvođača preuzeo je prepoznatljivi „dinamic shield“ sprijeda, izgled koji podsjeća na samurajsku masku.Iznutra nemate osjećaj da ste za upravljačem u osnovi teretnog vozila. Šesta generacija L200 dolazi s novim interijerom koji je sada kvalitetniji, moderniji i nudi dosta prostora naprijed i pozadi. To treba zahvaliti i međuosovinskom razmaku od tri metra. Korišteni materijali su mekani na dodir, ima više pretinaca koji su i većeg volumena nego prije. U skladu s trendovima, nudi novu poludigitalnu tablu s instrumentima koja je sadržajnija od dosadašnje, dok je putem tipki na upravljaču moguće nadzirati većinu funkcija u vozilu. Uz to, tu je i multimedijski sustav s ekranom osjetljivim na dodir, intuitivan i vrlo jednostavan za korištenje, kao i USB utori sprijeda i straga. Jedini, reći ćemo japanski detalj, jest gumb za paljenje motora koji je postavljen lijevo od upravljača. Kao u, recimo, Porscheu.

Motor je novi, 2,2 litreni, i razvija 150 KS i 400 Nm, a uparen je s ručnim mjenjačem sa šest brzina, ili automatskim također sa šest brzina i polugicama za izmjenu iza kola upravljača. Prema WLTP-u prosječna potrošnja je oko osam litara dizela. Paketi opreme već su poznati, Invite, Intens i Instyle, dok se kod nas nudi u dvije veličine kabine, Club Cab i Double Cab. Teretni prostor je ostao jednake dimenzije kao i prije, s time da su povećane mogućnosti modifikacija.

Nakon cjelodnevnog druženja (prije nego što dođe na pravi test), možemo zaključiti kako mu je uz mnogo dobrih strana teško naći neku zamjerku. Kad tome dodamo i zanimljive cijene, jasno je da će novi L200 dodatno zamutiti vodu u svojoj klasi i otežati izbor pri kupnji vozila u ovom sve traženijem segmentu. Sada se, ovisno o podlozi, mogu birati načini rada posebno pretprogramirani za vožnju asfaltom, po kamenju, snijegu, blatu ili pijesku. Tu su i novi amortizeri i opruge, a za teže uvjete rada postoje reduktor, opcija zaključavanja stražnjeg diferencijala i pomoć pri kretanju nizbrdo.

Milan Bugarić
za šest osoba
Za razliku od nekih konkurenata i dalje straga ima lisnate opruge koje na neravnoj podlozi baš i ne pridonose komforu putnika na stražnjoj klupi. Doduše, sada ih ima šest, jednu više od prethodnika. Kraća karoserija Club Cab ne podliježe plaćanju PPMV-a, pa je početna cijena od 235.000 kuna, kod nas i više nego atraktivna. Karakteristike na terenu su i dalje vrhunske. Prilazni kut je 30, izlazni 22 a kut na rampi 24 stupnja. Uz razmak od tla od 205 mm to mu omogućuje prohodnost i tamo gdje je Bog davno rekao laku noć.
235.000

kuna je početna cijena na Mitsubishi L200
150

konjskih snaga isporučuje novi 2,2-litreni motor
Dimenzije se nisu bitno mijenjale, ali dizajn, sada moderniji, itekako jest