Regija
PROMETNA INFRASTRUKTURA BELOG MANASTIRA

Kanalizacija pa konačno obnova i Preradovićeve
Objavljeno 14. studenog, 2019.
Nakon završetka projekta Prometni centar, obnovljene će biti Preradovićeva, Nazorova i Pančićeva
BELI MANASTIR - Ovih dana trebao bi biti obavljen tehnički pregled novoobnovljenih ulica dr. Franje Tuđmana i Vladana Desnice (koja je dobila i svoj produžetak), čime će biti završen 16 milijuna kuna vrijedan projekt Prometni centar Belog Manastira, sastavni dio Intervencijskog plana.
Spomenute su ulice u cijelosti rekonstruirane, dobile su posve novu vizuru, a izgradnjom nastavka Desničine, koja sada vodi sve do Zvonimirove, spriječena je prometna gužva u ovom dijelu grada.


- Posao je vrhunski odrađen, ali na tome ne mislimo stati. U gradu je još nekoliko ulica koje moraju biti obnovljene, a sredstva ćemo tražiti dijelom iz vlastitog proračuna, a dijelom aplicirajući na razne domaće i inozemne fondove - kaže gradonačelnik Belog Manastira Tomislav Rob. Prioritet je Ulica Petra Preradovića, jedina gradska poveznica s prigradskim naseljem Šećeranom, kojom dnevno prometuje na stotine automobila. Već nekoliko garnitura gradskih vlasti suočeno je s problemom Preradovićeve i negodovanjem mještana, ali je, iz raznih razloga, njezina obnova do današnjih dana ostala samo - mislena imenica. Utrošeno je u posljednjih desetak (i više) godina, doduše, dosta novca za njezino krpanje, ali su zakrpe vrlo brzo nestale, a oštećenja na neravnom kolniku ponovno izronila. Ipak, nešto se počelo događati. Kako ističu u gradskoj upravi, za rekonstrukciju Preradovićeve ishođena je građevinska dozvola, ali će radovi ipak malo pričekati.


- Nekoliko je razloga zbog čega je tome tako, a osnovni razlog su predstojeći radovi na spoju kanalizacije kod križanja Preradovićeve i Zagrebačke ulice, na mjestu na kojemu će tijekom rekonstrukcije ulice biti izgrađen kružni tok - kažu u resornom gradskom odjelu. Objašnjavaju kako je kanalizacija u Preradovićevoj znatno dublja od one u Zagrebačkoj, pa je na križanju dviju ulica potrebno izvesti veći zahvat. Stoga bi, tvrde, neuobičajeno i nelogično bilo da prvo krene rekonstrukcija ulice, a tek potom radovi na kanalizaciji. Oni bi, pak, trebali početi vrlo brzo, nakon što završi postupak javne nabave. Nadalje, cijena radova na rekonstrukciji Preradovićeve znatno je veća od prije planirana tri i pol milijuna kuna pa se sada kreće oko iznosa od osam milijuna kuna.
Osim Preradovićeve, ističe Rob, u planu su rekonstrukcije ulica Vladimira Nazora i Josipa Pančića, čime bi prometna infrastruktura u širem gradskom središtu konačno trebala dobiti izgled primjereniji 21. stoljeću i novoj gradskoj vizuri.


Ivica Getto
Podvožnjak će biti rekonstruiran
Kada se govori o infrastrukturi, ne treba zaboraviti na podvožnjak na državnoj prometnici D517 koja spaja Beli Manastir s Belišćem, često zatvaran nakon jačih kiša. Suradnjom grada, Hrvatskih cesta, Cestinga i HŽ-a očišćena je 50-ak metara duga odvodna cijev, a brzo će biti gotova projektna dokumentacija za uređenje podvožnjaka. Bit će proširen, a u njemu će biti i pješačko-biciklistička staza. Bolna točka vozačima je i nedavno izgrađeni (prilično) uzvišeni pješački prijelaz u Tomislavovoj. Prvih dana na njega nisu upozoravali ni znakovi upozorenja. Oni su kasnije postavljeni, ali je njegova visina i nadalje bila problem. Stoga je naloženo njegovo rušenje i nova gradnja, ovaj put uz primjernu visinu.
Možda ste propustili...

PROJEKT ZA RASTEREĆENJE RODITELJA

Traže 50.000 € za dječje aktivnosti

SLAVONSKO-BARANJSKE POLJOPRIVREDNE POVRŠINE

Kiša je spasila usjeve, ali zbraja se šteta od divljači

Najčitanije iz rubrike