Autoglas
LF-30 U TOKIJU

Lexus je predstavio svoju viziju buduće elektrifikacije
Objavljeno 29. listopada, 2019.
LF-30 koristi brojne vrhunske tehnologije, poput upravljanja pokretom ruke

Lexus je u Tokiju predstavio svoju viziju "Lexus Electrified" za nadolazeće generacije elektrificiranih vozila - Lexus LF-30 Electrified Concept. Vizija je usmjerena na upravljanje i nadzor vozila, kao i užitku u vožnji.

Koristeći oblik vozila bez poklopca motora, zahvaljujući činjenici da je riječ o BEV-u (baterijsko električno vozilo), bilo je moguće znamenito Lexusovo "vreteno" dodatno razviti tako da obavija cjelokupnu arhitekturu vozila. Prozori, koji se neometano protežu od prednjeg do stražnjeg kraja, mišićavi blatobrani i krilasta glavna svjetla oblikuju obrise legendarnog Lexusova vretena. Povrh krilastih glavnih svjetala, oštrina stražnjih svjetala i bočnih otvora za zrak isprepleću se kako bi se postigla odlična aerodinamika, kao i hlađenje.

Oblikovanje vozačkog mjesta u svojoj srži sadrži Lexusov koncept "Tazuna" - upravljanje pokretom ruke i naprednog prikaza podataka o vozilu preko AR (augmented reality - pojačana stvarnost). Rezultat je unutrašnjost koja pruža udobnost i praktičnost za vozača i putnike. Stražnja sjedala koriste tehnologiju umjetnih mišića kako bi se oblikovala prema tijelu putnika. Audiosustav Mark Levinson stvara sljedeću generaciju zvučne okoline u kojoj vrlo precizna kontrola zvučnika stvara idealne akustičke prostore za užitak u slušanju glazbe, a zvučnici ugrađeni u naslone za glavu ne samo da pružaju optimalan audiodoživljaj nego imaju i funkciju suzbijanja šuma koja stvara naglašenu tišinu. Stakleni krov iznad stražnjih sjedala ima funkciju glasovnog upravljanja i zaslon "SkyGate" kojim se upravlja pokretom ruke, a koristi AR za prikaz različitih vrsta obavijesti.

Radi postizanja značajnog napretka u performansama vozila, upravljanju, nadzoru i užitku u vožnji, LF-30 koristi brojne vrhunske tehnologije povrh napredne kontrole položaja vozila na cesti. Elektromotori smješteni u svakom od četiri kotača i nizak smještaj baterije omogućavaju bolje upravljanje inercijom i visoku razinu voznih performansi. Tehnologije autonomne vožnje, kao i tehnologije daljinske podrške za vozilo gledaju u 2030. godinu i proširenu vrijednost koju vozila mogu ponuditi.

Milan Bugarić
// PREMIJERA //
ČARI UMJETNE INTELIGENCIJE
Umjetna inteligencija (AI) razlikuje glasove putnika u vozilu i koristi personalizirane informacije pohranjene u vozačevom ključu. Na taj način omogućava se podešavanje elemenata u putničkoj kabini kao što su temperatura zraka i audiosustav te postavke rute i odredišta za navigacijski sustav, nudeći istovremeno prijedloge za aktivnosti nakon dolaska.
Možda ste propustili...

KUPEOVSKI SUV DEBITIRAO JE U ŠANGAJU

Futuron, Kijin električni koncept

ČETVRTA IZVEDENICA KIJINE USPJEŠNICE

XCeed - Kijin adut za utrku s konkurencijom