Tehno

Tobias Schiwek stiže na treće izdanje konferencije Digital Shapers
Objavljeno 25. listopada, 2019.
Na koji način uvođenje digitalnih tehnologija utječe na učinkovitost procesa, prihode, motivaciju i produktivnost zaposlenika, transparentnost podataka i brojne druge segmente poslovanja najbolje će objasniti upravo Schiwek i ostali domaći i strani stručnjaci koji će ove godine sudjelovati na trećem izdanju RTL-ove konferencije, Digital Shapers. Divimove je vodeća europska multiplatformna mreža koja je zabilježila čak 12 milijardi pregleda na YouTubeu u prvoj polovini 2019., a ima više od 300 milijuna registriranih pretplatnika kod svojih 900 influencera u Njemačkoj, Španjolskoj, Nizozemskoj Italiji, Poljskoj i Francuskoj. Direktor te kompanije Tobias Schiwek stiže na treće izdanje RTL-ove konferencije Digital Shapers, gdje će, među ostalim, govoriti o Divimoveu i kreativnoj izvrsnosti koju isporučuju klijentima kako bi brendovi i influenceri pod njihovim okriljem rasli. Radili su tako za Ikeu, Nestle, Volkswagen, Universal, Pumu, Gillette, Hyundai.... U svom će predavanju Schiwek poseban naglasak staviti na to kako pravilno ciljati publiku prema različitim segmentima i kako povećati doseg do ciljne skupine preko različitih platformi. Jer, kako kaže, platformi je danas više nego ikad, pa je i izbor za korisnike veći.
Možda ste propustili...