Autoglas
RENAULT PREDSTAVIO PETU GENERACIJU USPJEŠNICE

Novi Clio postao je profinjeniji sportaš
Objavljeno 17. rujna, 2019.
Novi Clio sada je dostupan s bogatom ponudom potpuno novih benzinskih i dizelskih motora snage od 75 do 130 konjskih snaga

Renault je predstavio novi Clio, petu generaciju ikone automobilskog svijeta prodane u oko 15 milijuna primjeraka. Prvi Clio predstavljen je 1990. i postao je jedan od najprodavanijih modela Renaulta diljem svijeta. Novi Clio još je moderniji i sportskiji.

Novi Clio profinjeniji je i dinamičniji, a od prethodne je generacije naslijedio senzualne linije. Poklopac motora naglašen je linijama koje pridonose dojmu snage. Prednja je maska veća, a prednji odbojnik naglašen izražajnim središnjim usisnikom zraka koji poboljšava hlađenje motora. Kad je riječ o dimenzijama, novi Clio kraći je 12 mm (duljina 4050 mm, širina 1798 mm), ali je unutrašnjost prostranija. Karoserija (1440 mm) spuštena je s 8 na 48 mm na rubu spojlera kako bi se postigla bolja aerodinamika i naglasio sportski duh. Dinamičan izgled novog modela naglašavaju i 17-inčni naplatci (ovisno o inačici). Detalji kao što je krovna antena u obliku peraje morskog psa, 100 % LED svjetla, poklopac prtljažnika u ravnini s karoserijom te kromirani okviri bočnih prozora čine karoseriju modernijom i povećavaju dojam kvalitete.

LED svjetla
Novi Clio prvi put ima na prednjim blatobranima deflektore zraka koji ograničavaju trenje i poboljšavaju aerodinamična svojstva te smanjuju potrošnju goriva, a povrh toga mu daju dinamičan i sportski izgled.

Prednja svjetla sada su već od osnovne razine opreme 100 % LED, a krasi ih svjetlosni potpis u obliku slova C karakterističan za Renaultove modele. Struktura prtljažnika poboljšana je kako bi se postigao što kockastiji oblik. Premium audiosustav BOSE posve je integriran, pa ne smanjuje obujam prtljažnika, koji je sad povećan na 391 litru (uz dodatnih 26 litara raznih pretinaca za odlaganje), što ga čini najvećim u klasi. Dvostruka podnica olakšava svakodnevni utovar, a stražnja sjedala mogu se preklopiti u ravni pod.

Novi motori
Novi Clio dostupan je s bogatom ponudom potpuno novih benzinskih i dizelskih motora snage od 75 do 130 KS. U njih je ugrađena najsuvremenija tehnologija koja im pomaže ispuniti najnovije norme i ostvariti neke od najnižih vrijednosti potrošnje goriva i emisija u segmentu. Uz njih će novi Clio od 2020. biti dostupan s prvim hibridnim motorom grupe Renault, naziva E-TECH.

Motorima 1.0 TCe i 1.3 TCe, razvijenima u suradnji Renaulta, Nissana i Mitsubishija, te motorom E-TECH koji je konstruirao Renault, novi Clio savršeno utjelovljuje sinergiju koja je temelj grupe Renault i njezinih partnera. Novi Clio će od 2020. biti dostupan s hibridnim pogonom naziva E-TECH. Nova generacija 1,6-litrenog benzinskog motora radi u kombinaciji s dva električna motora, inovativnim mjenjačem i baterijom kapaciteta 1,2 kWh. Hibridna tehnologija E-TECH donosi maksimalnu učinkovitost, manje rasipanje energije i brzo punjenje baterije prilikom usporavanja. Tijekom kretanja, motor radi u potpuno električnom načinu rada. Regenerativno kočenje slično je onome kod električnih vozila. Kombinacija velikog kapaciteta baterije i energetske učinkovitosti sustava E-TECH omogućuje do 80 % gradske vožnje u električnom načinu rada te do 40 % manju potrošnju goriva u gradskoj vožnji.

Milan Bugarić
DIZELSKI MOTORI
Dizelsku ponudu čini 1,5-litreni motor Blue dCi prilagođen intenzivnoj vožnji i uporabi u flotama. Taj je motor opremljen sustavima koji mu omogućuju ispunjenje novih ekoloških normi, kao što je selektivna katalitička redukcija (SCR). Dostupan je u dvije inačice: 85 KS/220 Nm za veću uštedu te 115 KS/260 Nm za dinamičnije performanse. U kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem koji smanjuje broj okretaja motora pri brzinama višim od 110 km/h i aerodinamičnim osobinama u klasi iznimno je učinkovit na otvorenoj cesti.
12

milimetara je novi Clio kraći od prethodnika
1990.

godine predstavljena je prva generacija legendarnog automobila
Novi Clio će od 2020. biti dostupan s hibridnim pogonom naziva E-TECH